نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در دیدار با همتای لیتوانیایی خود، از تصمیم شرکت‌های هواپیمایی اروپایی برای توقف پروازهای خود به ایران ابراز خرسندی کرد.

ابراز خرسندی نتانیاهو از توقف پروازهای اروپایی به ایران

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین،  بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، که به اروپا سفر کرده است، در یک نشست خبری مشترک با همتای لیتوانیایی خود، از تصمیم شرکت‌های هواپیمایی انگلیس، هلند و فرانسه برای توقف پروازهای خود به ایران ابراز خرسندی کرد.

وی در این نشست خبری ضمن تمجید از حمایت لیتوانی از رژیم صهیونیستی گفت از اینکه این کشور درباره توافق هسته‌ای ایران نیز موضعی بسیار شبیه به اسرائیل دارد از او سپاسگزار است.

نتانیاهو در ادامه با "وحشتناک" خواندن توافق هسته‌ای ایران اضافه کرد: امروز مطلع شدیم که سه شرکت بزرگ هواپیمایی یعنی بریتیش ایرویز انگلیس، کی.ال.ام هلند و ایر فرانس فرانسه قرار است به زودی فعالیت خود را در ایران متوقف کنند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تکرار ادعاها علیه کشورمان ادامه داد: این خبرِ خوبی است. به اعتقاد ما، اقدامات بیشتری باید در این زمینه صورت گیرد زیرا نباید به ایران بابت تجاوزگری‌هایش در منطقه، تلاشهایش برای گسترش تروریسم در خاورمیانه و اروپا - همانطور که چندی پیش شاهد آن بودیم - و در بسیاری دیگر از نقاط جهان جایزه داد!

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.