حشمت الله فلاحت پیشه اظهار اشت: آمریکا بیش از اینکه با اقداماتی همچون تشکیل «گروه اقدام ایران» در پی تشدید و تجمیع برنامه‌های ضد ایرانی خود باشد، در پی به راه انداختن جنگ روانی است تا کشورمان را وادار به مذاکره کند. آمریکا تمام توان خود را برای مقابله با ایران گذاشته و دیگر بیش از این نمی‌تواند علیه کشورمان اقدامی کند.

آمریکا سعی می‌کند موضوع ایران را ویژه نشان دهد/ گروه اقدام، حربه‌ای برای وادار کردن ایران به مذاکره

حشمت الله فلاحت پیشه در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی «قدس آنلاین» درباره تشکیل گروه اقدام ایران از سوی آمریکا برای مقابله با کشورمان و تشدید تحریم‌ها با هدف کشاندن ایران به پای میز مذاکره، اظهار داشت: من معتقدم آمریکایی‌ها تمام توان‌شان را در قبال ایران و اتخاذ سیاست‌های تحریمی به کار گرفته‌اند. منتهی در حال حاضر اقداماتی همچون افزایش نیرو، بیشتر نوعی جنگ روانی است و سعی می‌کنند موضوع ایران را خاص و ویژه نشان بدهند.

نماینده مردم اسلام آباد غرب و دالاهو در مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: با علم به چنین فشارها و توطئه‌هایی از  سوی آمریکایی‌ها، دولت جمهوری اسلامی ایران نیز باید برای مقابله با این اقدامات در پی تشکیل اتاق مقابله و گروه اقدام باشد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس افزود: آمریکا بیش از اینکه با چنین اقداماتی در پی تشدید و تجمیع برنامه‌های ضد ایرانی خود باشد در پی به راه انداختن جنگ روانی است تا ایران را وادار به مذاکره کند. در دنیای امروز آمریکایی‌ها باید تلاش زیادی داشته باشند تا ضعف‌های دیپلماسی عمومی خودشان را بپوشانند. درحال حاضر، بزرگترین ناقض حقوق بین الملل در دنیا همین آقای ترامپ است و بر اساس تعداد معاهدات بین المللی که زیر پا گذاشته است، می‌توان به واقعیت این موضوع پی برد.

فلاحت پیشه گفت: آمریکا تمام توان خود را برای مقابله با ایران گذاشته و دیگر بیش از این نمی‌تواند علیه ایران اقدامی بکند و باید بدانید که در صورت پیگیری صحیح و همه‌جانبه برنامه‌های درنظرگرفته شده در سطوح بالای نظام، نه تنها کارکرد اقدامات روانی آمریکا کاسته می‌شود بلکه عملا نیز بی‌نتیجه خواهد ماند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.