محمد علی گرایی ، دارنده مدال طلای وزن 77 کیلوگرم بازی‌های آسیایی جاکارتا در جمع خبرنگاران گفت: بسیارخوشحالم که با تلاش تیم ملی و کادر فنی در این دوره از رقابت‌ها با صید مدال‌های خوش رنگ دل مردم شاد شد.

یازده سال برای این مدال تلاش کردم

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، ملی پوش فرنگی کشور مان پس از بازگشت به ایران در جمع خبرنگارانی که در فرودگاه امام خمینی حاضر شده بودند حضور یافت و به آنها گفت:با تلاش های بسیار تیم ملی کشتی فرنگی توانست عنوان نخست را کسب کند و بسیار خوشحالم که توانستم سهمی هر چند اندک در این موفقیت داشته باشم و امیدوارم مردم هم از این نتیجه رضایت داشته باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه بازی های اسیایی جاکارتا میدان بزرگی برای حضور برترین های اسیا در رشته کشتی است تاکید کرد که برای کسب موفقیت باید بر تمامی شرایط غلبه کرد. برای کسب این مدال بیش از یازده سال تلاش کرده ام و امیدوارم بتوانم این نتیجه را حفظ کنم

گرایی در ادامه توضیح داد: در جاکارتا فقط برای مدال جنگیدم وهیچ هدفی نداشتم و این مدال را تقدیم مردم شریف کشورم می کنم. بسیارخوشحالم که تلاش تیم ملی و کادر فنی در این دوره از رقابت‌ها به کسب مدال‌های خوش رنگ و شادی دل مردم انجامید.

منبع: وزارت ورزش

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.