کاراته‌کای سنگین وزن تیم بانوان ایران گفت: شرمنده کسانی هستم که به خاطر باخت من ناراحت هستند، چون برای طلا به این مسابقه‌ها آمده بودم.

عباسعلی: شرمنده مردم شدم، برای طلا آمده بودم

به گزارش خبرنگار ورزشی قدس آنلاین، حمیده عباسعلی پس از کسب مدال برنز بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در این مورد توضیح داد: خیلی شرمنده‌ام چرا که تمام تلاش خود را برای رسیدن به فینال انجام دادم و تنها ۱۱ ثانیه با فینال بازی‌های آسیایی فاصله داشتم که متاسفانه ۲ بر یک نتیجه را واگذار کردم و خیلی متاسفم. بابت گرفتن مدال برنز خیلی ناراحت هستم چون می‌توانستم به فینال برسم.

او افزود: گفتن حس الان من سخت است اما خیلی دوست داشتم که رنگ مدالی که بر گردنم می‌اندازم طلا باشد.

کاراته کای ۶۸+ کیلوگرم تیم بانوان ایران در مورد حریف ژاپنی توضیح داد: حریف من یکی از رقبای قدرتمندی بود که تا ۱۱ ثانیه آخر هم یک بر صفر از او جلو بودم اما شاید در ۱۰ ثانیه آخر تلاش کافی را انجام ندادم و نتیجه را ۲ بر ۱ واگذار کردم. البته یک ماه پیش در مسابقه پای فینال رقابت‌های قهرمانی آسیا همین کاراته کا را شکست داده و به فینال رسیده بودم اما انگار در این مسابقه‌ها قسمت نبود و باید او به فینال می‌رسید.

عباسعلی در پایان صحبت‌های خود اظهار کرد: کسب مدال برنز در بازی‌های آسیایی افتخار بزرگی است اما من خیلی تلاش کرده بودم که به فینال این رقابت‌ها برسم. شرمنده همه کسانی هستم که از باخت من ناراحت هستند.

منبع: کمیته ملی المپیک

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.