همزمان با هفته دولت و با حضور استاندار و مسئولان استانی پنج پروژه کتابخانه‌ای در استان خراسان رضوی به بهره برداری می‌رسد.

5کتابخانه عمومی در استان خراسان رضوی  افتتاح می‌شود

به گزارش قدس آنلاین ، حجت‌الاسلام علی‌اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی گفت: هفته دولت فرصت بی‌نظیر ارائه دستاوردها و خدمات دولت به مردم است و در همین راستا اداره‌کل کتابخانه های عمومی نیز با پیگیری‌ها و اقدامات انجام شده پنج پروژه کتابخانه‌ای را در سطح استان با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح خواهد کرد.

وی افزود: دومین کتابخانه عمومی سیار مشهد، کتابخانه عمومی "ابن سینا" در شهر انابد شهرستان بردسکن، کتابخانه عمومی "فرهنگ" در شهرستان جوین، کتابخانه عمومی"آیت‌الله عطاردی" در شهرستان قوچان و کتابخانه عمومی "هشت بهشت" در شهر جدید گلبهار ۵ پروژه کتابخانه‌ای هستند که در ایام هفته دولت به بهره‌برداری خواهند رسید.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی تصریح کرد: با حمایت و هزینه خیران کتابخانه‌ساز مشهدمقدس دومین کتابخانه سیار این شهرستان در هفته دولت آغاز به‌کار خواهد کرد که این کتابخانه به نام برادر شهید خیر و واقف کتابخانه "شهید سردار ابوالفضل روشنک" نامگذاری شده است که حاشیه شهر مشهد را پوشش خواهد داد.

سبزیان اضافه کرد: کتابخانه عمومی "آیت‌الله عطاردی" شهرستان قوچان نیز در فضایی به مساحت ۶۰۰ متر و با زیربنای ۳۲۵ مترمربع در دوطبقه و با بودجه ۵۳۴ میلیون تومان آماده بهره برداری شده است.

وی یادآور شد: کتابخانه "ابن سینا" شهر انابد شهرستان بردسکن نیز در فضایی با زیربنای ۲۰۰ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۳۵۱ میلیون تومان، از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت به‌روی علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی باز خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: مردم و علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی محله رازی شهرستان جوین نیز در ایام هفته دولت شاهد افتتاح کتابخانه عمومی "فرهنگ" در روستای خود خواهند بود که برای این کتابخانه که در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر و زیربنای ۳۷۸ متر آماده شده ‌۴۸۰ میلیون تومان هزینه شده است.

سبزیان افتتاح کتابخانه عمومی "هشت بهشت" در شهر جدید گلبهار را یکی دیگر از پروژه‌های آماده بهره برداری استان دانست و گفت: این کتابخانه نیز در زمینی به مساحت ۲۲۵ متر و با زیربنای ۲۰۷ متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر ۳۰۰ میلیون تومان به بهره برداری خواهد رسید.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.