کیانوش که این روزها هیچ کسی را قبول ندارد، بدون آنکه از مسئولان فدراسیون یا اعضای کادر فنی تیم ملی کمک بخواهد خودش پای میز هیئت ژوری حاضر شد، تعیین وزنه کرد، روی تخته رفت و در اوج ناباوری اشتباهات مهلکی را انجام داد .

مدالی که قربانی بازیکن سالاری شد!

قدس آنلاین - سینا حسینی : ناکامی کیانوش رستمی در بازی‌های آسیایی یک اتفاق قابل پیش بینی بود، اما مدیران فدراسیون وزنه برداری و مسئولان کمیته ملی المپیک با نادیده گرفتن تمامی نشانه های قبل از این اتفاق تنها به فکر کسب نتیجه هستند در صورتی که اگر اصول و قواعد حرفه‌ای در این ماجرا حاکم بود نه تنها او به مسابقات اعزام نمی‌شد بلکه فرصت در اختیار فرد دیگری قرار می‌گرفت که حداقل با شرایط رویدادهای بین المللی آشنا شود.

کیانوش رستمی در شرایطی که می توانست زیر نظر کادر فنی تیم ملی وزنه برداری در این رویداد آسیایی ایران ار صاحب مدال کند بی اعتنا به اصول حرفه ای هر کاری که دلش خواست را انجام داد تا به راحتی موقعیت کسب مدال را از وزنه برداری ایران سلب کند. کیانوش که این روزها هیچ کسی را قبول ندارد، بدون آنکه از مسئولان فدراسیون یا اعضای کادر فنی تیم ملی کمک بخواهد خودش پای میز هیئت ژوری حاضر شد، تعیین وزنه کرد، روی تخته رفت و در اوج ناباوری اشتباهات مهلکی را انجام داد .

در شرایطی که همه منتظر شنیدن پاسخ شفاف رئیس فدراسیون وزنه برداری درباره این اتفاق بودند، مصاحبه علی مرادی، رئیس فدراسیون وزنه برداری شوک بزرگی را به جامعه ورزش وارد کرد تا همه متوجه شوند پدیده شوم بازیکن سالاری در وزنه برداری بیداد می کند. اعتراف مرادی به این که کیانوش رستمی هر کاری دلش می خواهد انجام می‌دهد نه تنها منتقدان را آرام نکرد بلکه باعث شد همه اهالی ورزش پی به ناتوانی رئیس فدراسیون در حوزه مدیریتی‌اش ببرند.  هرچند علی مرادی در اظهارات خود بابت این مسئله ابراز پشیمانی نکرد اما منتقدان دانه درشت وزنه برداری ایران در شبکه های اجتماعی با انتشار نظرات خود این سبک مدیریت از سوی رئیس فدراسیون را نوعی فروپاشی اصول حرفه ای در وزنه برداری توصیف کردند و تاکید داشتند در صورت تکرار چنین اتفاقی سرنوشت وزنه برداری ایران به مخاطره خواهد اتفاد.

در این که کیانوش رستمی ورزشگار ارزشمندی است هیچ تردیدی نیست اما قانون گریزی او در این مقطع به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست، بی احترامی او به اصول و قواعد حرفه ای نه تنها نظم تیم ملی وزنه برداری را مختل کرده است بلکه سرنوشت تیم ملی وزنه برداری در مجموع امتیازات گروهی را نیز با خطر مواجه کرده است! این که او با سو استفاده از موقعیت خود این روزها ساز خود را به صدا در می‌آورد اتفاق جالبی نیست و قطعا در آینده نیز نمی‌تواند با این روش به موفقیت های سال های قبل دست پیدا کند.

کیانوش رستمی باید این مساله را بپذیرد که شرط پوشیدن پیراهن تیم ملی وزنه برداری ایران احترام به نظم و قانون است، قانون گریزی ستاره کرمانشاهی سرانجام شیرین نخواهد داشت به گونه ای که امروز پس از ناکامی او بسیاری از علاقمندان او در شبکه های اجتماعی با بیان نظرات خود رفتار او را غیر حرفه ای و آماتورگونه قلمداد کردند که این اتفاق فروپاشی جایگاه او نزد افکارعمومی را به دنبال خواهد داشت از این رو باید تجدیدنظری در فرایند فعالیت کیانوش رستمی در تیم ملی وزنه برداری صورت گیرد .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.