فرماندار رشتخوار از افتتاح ۴۵ پروژه عمرانی اقتصادی خدماتی همزمان با هفته دولت با اعتبار ده و نیم میلیارد تومان در این شهرستان خبر داد

۴۵ پروژه عمرانی اقتصادی خدماتی  در هفته دولت در رشتخوارافتتاح می شود

  به خبرنگار قدس  آ نلاین، خالقداد عرب  با اشاره به تلاش‌های دولت تدبیر و امید تصریح کرد: دولت یازدهم با وجود مشکلاتی که با آن روبرو بوده تلاش‌های خوبی در حوزه‌های مختلف داشته است.

وی  با تجلیل از خدمات این دولت در حوزه‌های مختلف و خصوصا تامین امنیت کشور در شرایط بحرانی منطقه، خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید دولت امنیت و آرامش و پیشرفت در تاریخ ایران است.

فرماندار رشتخوار از هفته دولت به عنوان یک فرصت مناسب برای محاسبه عملکرد دولت یازدهم نام برد و افزود: مردم باید از خدماتی که دولت در این سال‌ها انجام داده مطلع شوند.

وی به دلایل ماندگاری نام شهیدان رجایی و باهنر اشاره و تصریح کرد: این شهیدان با اقداماتی بی‌ریا و خدا پسندانه خود اثری ماندگار و برجسته در کشور گذاشتند.

فرماندار رشتخوار ادامه داد: همین اخلاص، سادگی، ایمان و شجاعت سبب شده که دولت شهیدان رجایی و باهنر برای قرن‌ها الگوی تمام عیار همه کسانی باشد که بعد از آنها در این جایگاه‌ها قرار می‌گیرند.

عرب  در دومین روز از هفته دولت  طرح اصلاح –و توسعه شبکه توزیع آب شهر رشتخوار با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان افتتاح کرد.

در این مراسم مدیر آمور اب شهری گفت:در راستای تامین آب شرب شهر رشتخوار، شبکه اصلاح و توسعه توزیع آبی شهر رشتخوار با حضور مدیران اجرایی شهرستان رشتخوار به مناسبت هفته دولت افتتاح شد

 محمد عباسپور گفت:مجموع اعتبار هزینه شده در پروژه  اصلاح و توسعه شبکه توزیع رشتخوار ۶۰ میلیار د  ریال  است که شامل دو هزار متر اصلاح  شبکه،۱۶۵ فقه نوسازی و انشعاب، ساخت ۸ باب حوضچه و ۱۵۰۰ متر نوسازی است

وی گذر از بحران آب را نیازمند همکاری همه جانبه مردم و مسئولین ذکر کرد و گفت: طرح  اصلاح وتوسعه آب شهر جنگل نیز در هفته دولت افتتاح می شود.

مدیر شرکت آب و فاضلاب ارشتخوارا دامه داد: تعداد شهرهای زیر پوشش خدمات آبرسانی در رشتخوار دو شهر جنگل و رشتخوار شامل ۳ هزارو ۱۰۰ مشترک  و ۴۶ کیلومتر خط انتقال به همراه سه مخزن آبی سه حلقه چاه می باشد.

انتهای پیام/                

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.