مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد گفت: تعداد پرونده‌های تخلف تشکیل شده در این مدت که به سازمان تعزیرات حکومتی نیز ارسال شده 1589 مورد بوده است.

تشکیل بیش از 1500 پرونده تخلف اصناف در مرداد ماه

به گزارش قدس آنلاین، امیر دلداری، اظهار کرد: در مرداد ماه سال جاری از ۱۵ هزار و ۶۵۰ مورد  از واحدهای صنفی در سطح شهر مشهد بازدید کردیم.

وی ادامه داد: تعداد پرونده‌های تخلف تشکیل شده در این مدت که به سازمان تعزیرات حکومتی نیز ارسال شده ۱۵۸۹ مورد بوده، همچنین ارزش ریالی پرونده‌ها نیز یک میلیارد و ۵۱۴ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۳۲۰ تومان بوده است.

 مدیر بازرسی و نظارت اصناف مشهد افزود: علاوه بر این حدود ۱۶۵ پرونده شکایت حضوری داشته‌ایم و توانستیم رضایت فرد را جلب کنیم و پول را به فرد شاکی بازگردانیم که تاکنون ۸۴۲ میلیون تومان پول به شاکیان بازگردانده شده است. دلداری عنوان کرد: بیشترین تخلفات صورت گرفته در این مدت در بخش عدم درج قیمت و عدم نصب نرخ‌نامه خدمات است که در این حوزه ۵۶۱ مورد تخلف به ثبت رسیده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین ۴۶۱ مورد از پرونده‌هایی که به سازمان تعزیرات حکومتی ارسال کردیم در حوزه گران‌فروشی، ۳۳۲ مورد تقلب، ۲۳۹ مورد نیز سایر تخلفات و ۱۰۶ مورد عدم صدور صورت‌حساب بوده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.