۴ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۱
کد خبر: 616422

کریستیانو رونالدو در دیدار هفته دوم رقابت های سری آ ایتالیا و در اولین حضورش در آلیانز تورین باز هم نتوانست انتظارات را برآورده کند.

کابوس رونالدو در سری آ

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، شخصیت کریستیانو رونالدو رئال مادرید دیگر وجود خارجی ندارد! این واقعیت را باید پذیرفت و آن را در باورمان قرار دهیم تا بتوانیم نسبت به شخصیت امروزی سوپر استار پرتغالی امروز بیانکونری ها اظهار نظر کنیم، چرا که دنیای رئال مادرید تا اتلتیکو مادرید، دو تیم همشهری و حاضر در لالیگا که هردو در یک لیگ شاغل هستند زمین تا آسمان متفاوت است، چه برسد به لالیگا تا سری  آ و رئال مادرید تا یوونتوس!

کریستیانو رونالدو

او دنیای کاملا متفاوت را تجربه می کند، باید اینگونه در نظر گرفت که او به تازگی در میادین حاضر شده است! به همین دلیل است که اتفاق های آماتور گونه را در نمایش هایش مشاهده می کنیم؛ کریستیانو هیچ گونه شناختی از سری آ ندارد و از سبک فلسفه سرتاسر هجومی کهکشانی ها به یکباره در مسیر آرام و صبورانه بیانکونری ها قرار گرفته است و مشخصا این اتفاق برای او و هرکس دیگر دارای هزینه هایی خواهد بود!

کریستیانو رونالدو

رونالدو با تمام توان به دنبال گلزنی است، این مسئله را در دوندگی های بی امان او می توان فهمید!  کریستیانو اگر نتواند گلزنی کند بی شک دچار یک خودخوری و نارضایتی درونی می شود، او از هر گلی که به ثمر می رساند انگیزه و انرژی ویژه ای دریافت می کند و می تواند استوار تر مسیرش را ادامه دهد، دنیای فوتبال کریستیانو را به عنوان یک جاه طلب تمام عیار می شناسد و بنابراین باید به او حق داد که این روزها تحت فشار شدید دوربین ها اینگونه بدون آمادگی ذهنی و روحی آماده شود؛ رونالدو می داند که تمام سکوهای آلیانز و تمام بینندگان تلویزیونی شخصیتش را می شناسند و برای شروع روند گلزنی هایش لحظه شماری می کنند! پس با تمام توان خواهان آن است که  به این انتظار پایان ببخشد و عجله را به چاشنی کارش کرده است.

کریستیانو رونالدو

بعضا مشاهده می شود که رونالدو حتی نمی تواند در حفظ توپ های ساده نیز موفق باشد! او دروازه خالی را به بدترین شکل ممکن هدر می دهد و در زمین عصبی ظاهر می شود! رونالدو باید بهترین باشد! برای او غیر قابل تحمل است که در حضورش دیگران بدرخشند، این شخصیت بی نظیر بالاخره در یوونتوس روی روال درخشش قرار خواهد گرفت، اما صبر او کوتاه است! کریستیانو شدیدا زیر بار فشارهای روحی و روانی است، فشارهایی خودساخته که هر لحظه تا انفجار آتش درون او ما را به نور عظیم درخشش اش نزدیک تر می کند!

منبع: ورزش۱۱

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.