هواشناسی خراسان رضوی برای روزهای آینده در سطح استان کاهش شدت وزش باد و افزایش نسبی دما پیش‌بینی کرده است.

افزایش دمای هوا در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، بررسی نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره طی ساعات بعدازظهر در پاره‌ای نقاط، به ویژه جنوب شرق استان، نشان‌دهنده وزش باد شدید همراه با گردوخاک بوده و فردا به طور موقت از شدت وزش باد کاسته خواهد شد. هم‌چنین طی روزهای دوشنبه و سه شنبه بیشینه دمای هوا بین ۱ تا ۳ درجه سلسیوس گرم‌تر خواهد شد.

بر این اساس آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در صبح روز دوشنبه صاف تا کمی ابری به تدریج افزایش سرعت وزش باد و در عصر صاف تا کمی ابری در پاره‌ای نقاط همراه با وزش باد نسبتاً شدید و در نواحی جنوبی همراه با گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

هوای مشهد نیز در صبح این روز صاف تا کمی ابری همراه با وزش باد و در بعدازظهر صاف تا کمی ابری همراه با افزایش شدت باد و کمینه و بیشینه دمای ۱۷ و ۳۱ درجه سیلیسیوس خواهد بود.

آسمان نواحی شمالی، مرکزی و جنوبی استان در صبح روز سه‌شنبه صاف تا کمی ابری اواخر وقت افزایش شدت باد و در عصر صاف تا قسمتی ابری در پاره‌ای نقاط وزش باد نسبتاً شدید تا شدید و گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

هوای مشهد نیز در صبح این روز صاف و در  اواخر وقت افزایش شدت باد و در عصر صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد نسبتاً شدید و گردوغبار و کمینه و بیشینه دمای ۱۷ و ۳۲ درجه سیلیسیوس خواهد بود.

در ۲۴ ساعت گذشته قوچان با ۱۱ درجه سیلیسیوس خنک‌ترین و سرخس با ۳۷ درجه سیلیسیوس گرم‌ترین شهرهای استان بوده‌اند. حداکثر سرعت وزش باد در شهرستان تایباد و به میزان ۵۸ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.