سرمربی والیبال ایران می گوید تیمش هنوز با مدال فاصله دارد.

بازی های آسیایی۲۰۱۸؛کولاکوویچ:ماهنوز تا مدال فاصله داریم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران پس از پیروزی برابر چین در بازی های آسیایی جاکارتا اظهار داشت ست نخست این بازی سخت بود اما از اواخر این ست بازیکنانم واقعاً خوب عمل کردند.

ایگورکولاکوویچ سرمربی تیم ملی والیبال ایران بعد از پیروزی بر چین گفت:ست نخست بازی برای ما سخت بود، زیرا شروع خوبی نداشتیم و تحت فشار قرار گرفتیم. به نظرم این ترکیب چین نمایش بهتری حتی از تیم لیگ ملت‌ها داشت. درباره نتیجه هم همه دیدند که پیروز شدیم. از اواخر ست اول به بعد واقعاً بازیکنان خیلی خوب بودند. سرویس‌های هدفدار و دفاع بسیار خوبی داشتند. به تدریج تا ست سوم بهتر شدیم و پایان بازی با نتیجه ۳ بر صفر برای ما خوب است، زیرا حالا باید به بازی بعدی فکر کنیم.

کولاکوویچ درخصوص اینکه مسابقات‌شان هنوز به سالن اصلی نرسیده، عنوان داشت:این برای ما بهتر است که در سالن بزرگ‌تر و استانداردی مسابقه دهیم. البته بازیکنان حرفه‌ای باید بتوانند با شرایط مختلف کنار بیایند.

او ادامه داد:ما هنوز تا مدال فاصله داریم. نمی‌دانیم در حذفی و نیمه‌نهایی با چه تیم‌هایی بازی می‌کنیم. ژاپن و یا قطر ممکن است حریفان پیش روی ما باشد.

منبع: طرفداری

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.