رئیس فدراسیون دوومیدانی گفت: تفتیان با وجود تلاش خود به رتبه ششمی رسید. ما دوست داشتیم او مدال بگیرد و پیش بینی این را هم کرده بودیم ولی به هر حال مسابقه برد و باخت دارد.

کیهانی: در دوی سرعت فاصله زیادی با سطح بالای آسیا نداریم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مجید کیهانی در خصوص عملکرد حسن تفتیان دونده سرعتی و ملی پوش اظهار داشت:  رقابتی دیدنی و جذاب را از سریع ترین دوندگان آسیا در فینال ۱۰۰ متر بازی های آسیایی شاهد بودیم. سطح این مسابقه بسیار بالا بود و همه دوندگان برای کسب یک نتیجه خوب و حتی مدال به فینال آمده بودند.

وی افزود: قهرمان این مسابقه رکورد ۹.۹۲ ثانیه را به ثبت رساند و دوندگان بعدی هم با اختلاف هزارم ثانیه با رکورد ۱۰.۰۰ ثانیه دوم و سوم شدند که این اتفاق گواه همین ادعا است. تفتیان با وجود تلاش خود با زمان ۱۰.۱۹ ثانیه به رتبه ششمی رسید. ما دوست داشتیم او مدال بگیرد و پیش بینی این را هم کرده بودیم. به هر حال مسابقه است و برد و باخت هم دارد. او ورزشکار شایسته ای است و رقابت خوبی هم با دیگر دوندگان ژاپن، چین و کره داشت.

رئیس فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: ما فاصله زیادی با سطح بالای سرعت آسیا نداریم و مصمم هستیم با برنامه ریزی برای ارتقای سطح دوهای سرعت دو و میدانی ایران این فاصله را به حداقل برسانیم. امیدوارم که نتایج بهتری در آینده نزدیک حاصل شود.

کیهانی در پایان با آرزوی موفقیت برای همه ملی پوشان دو و میدانی ایران خاطر نشان کرد: بی تردید همه ورزشکاران تیم ملی با هدف موفقیت به جاکارتا آمده اند و ما نیز برای کسب موفقیت آنها برنامه ریزی کرده ایم. آنها نمایندگان شایسته ای هستند و ما نیز برای همه آنها آرزوی موفقیت می کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.