روز سه‌شنبه( فردا) در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس در قطر به مصاف الدحیل می‌رود.

 نقشه‌های برانکو برای عبور از سد الدحیل

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،  در ادامه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ساعت ۲۰ روز سه شنبه پرسپولیس در قطر به مصاف الدحیل قطر می‌رود. سرخپوشان تهرانی نسبت به مرحله گروهی و یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا تغییرات زیادی داشته است. یکی از ایرادهایی که به نحوه برگزاری لیگ قهرمانان می‌گیرند همین تاریخ برگزاری مسابقات است که با لیگ‌های کشورهای شرق آسیا هماهنگ است اما در غرب آسیا معمولا تیم‌ها با ترکیبی متفاوت در مراحل یک چهارم نهایی به میدان می‌روند. پرسپولیس البته برانکو را حفظ کرده اما به دلیل محرومیت از پنجره نقل و انتقالات توسط فیفا نتوانست بازیکن جدیدی جذب کند و بازیکنانی مثل فرشاد احمدزاده، صادق محرمی و مهدی طارمی را هم از دست داد. 

پرسپولیس تضعیف شده در مرحله یک چهارم به مصاف تیم قدرتمند الدحیل می‌رود که در لیگ قطر ۲ برد و یک مساوی آورده و در رده دوم جدول قرار گرفته است. الدحیل در ۳ بازی ۹ گل زده و هیچ گلی دریافت نکرده است. این نشان دهنده خط دفاعی قدرتمند حریف قطری است. پرسپولیس هم در ۵ مسابقه ۳ مساوی و دو برد دارد و فقط یک گل خورده است اما در خط حمله سرخپوشان هنوز تیم خطرناکی محسوب نمی‌شوند زیرا فقط ۵ گل زده‌اند.

قطعا برانکو تیمش را در قطر برای نباختن و گل نخوردن به میدان می فرستد تا در تهران و در ورزشگاه آزادی با حمایت هواداران پرسپولیس بتواند به مرحله نیمه نهایی صعود کند. 

الدحیل از ترکیب دو تیم قطری ساخته شده است  و تیمی متمول است که مدعی قهرمانی است اما قطری‌ها از پرسپولیس هراس دارند زیرا سرخپوشان اگر روز خوبشان باشد ممکن است بتوانند در قطر کار صعودشان را یکسره کنند. 

دیدار برگشت روز ۲۶ شهریور در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.