مالک سابق باشگاه مشکی‌پوشان می‌گوید زحمات آرمین رهبر برای مشکی‌پوشان انکارنشدنی است و به حرف‌های بی‌اساس هیچگاه توجه نمی‌کنیم.

لحظه لحظه مشکی‌پوشان برایم خاطره است
به گزارش قدس انلاین ، محمدرضا عباسی ، در خصوص واگذاری تیم مشکی‌پوشان به کمیته انتقالی و خداداد عزیزی اظهار کرد: اختیارات تیم طی جلسه‌ای که دیروز داشتیم به کمیته انتقالی متشکل از خداداد عزیزی، هاشم حسینی، آرمین رهبر، مهدی برادران و یک نماینده از اداره کل ورزش و جوانان که به احتمال زیاد امیر زارعی خواهدبود منتقل شد. آنها یا برای تیم اسپانسری خواهندیافت، یا از ادارات و نهادها کمک خواهندگرفت و یا اینکه تیم را منحل خواهندکرد.
وی در خصوص حضورش در این تیم در ادامه راه افزود: برای تماشای بازی‌های تیمی که ذره‌ذره‌اش برایم خاطره است و خودم ساختم، راهی ورزشگاه خواهم‌شد اما وضعیت جسمی و سلامتی‌ام به شکلی نیست که بتوانم درگیر مسائل روزمره آن باشم. از فرط دوست داشتن و علاقه زیاد بود که می‌خواستم سر تیمم را ببرم و منحل کنم. انشالله با زحمات دوستان مشکلات کمتر از قبل خواهدشد.
عباسی در خصوص صحبت‌هایی که علیه آرمین رهبر توسط شخصی که مدعی اسپانسرینگ باشگاه مشکی‌پوشان بود، مطرح‌شده‌بود، گفت: رهبر یک روز و دو روز نیست که در فوتبال حضور دارد. در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که زدن حرف بی‌ربط متاسفانه تبعاتی ندارد. ایشان همواره مورد تایید من و باشگاه مشکی‌پوشان بوده و حضورش در کمیته انتقالی موید این نکته است. رهبر از ارکان باشگاه مشکی‌پوشان است.
وی افزود: این وصله‌هایی که فردی سعی کرده به رهبر بچسباند، کذب است و فراموش نمی‌کنیم که رهبر در روزهای سخت همیشه کنار ما بوده‌است. 
عباسی در خصوص محل برگزاری بازی‌های خانگی مشکی‌پوشان با توجه به زیر کشت بودن ورزشگاه ثامن افزود: در لیگ برتر هم شاهد برگزاری بازی‌ها در برخی استادیوم‌های بی کیفیت هستیم، اما برای مشهد سازمان لیگ با برگزاری مسابقات لیگ یک در ورزشگاه تختی موافقت نکرده‌است‌. انشالله که این مشکل حل شود. اگر تاییدیه تختی صادر شود که چه بهتر اما در غیر این صورت فکر می‌کنم با توجه به اینکه تا یکم مهر پدیده در خانه بازی نخواهدکرد، حداقل در این بازه بازی‌های خانگی مشکی‌پوشان با همکاری مسئولان مربوطه، در ورزشگاه امام رضا (ع) برگزار شود.
منبع : ایسنا
انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.