دوچرخه سواران تیم اسپرینت ایران در نهمین روز بازی های آسیایی ٢٠١٨ اندونزی از صعود به دور بعد بازماندند.

بازی های آسیایی ۲۰۱۸؛ دوچرخه سواران تیم اسپرینت ایران از دور مسابقات حذف شدند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم ملی دوچرخه سواری روز دوشنبه با ترکیب محمد دانشور خرم، احسان خادمی، علی علی عسگری درپیست ورزشگاه ولدروم جاکارتا در ماده تیم اسپرینت به مصاف حریفانی از هنگ کنگ، اندونزی، مالزی، هندوستان، تایلند، قزاقستان، چین، ژاپن ، کره جنوبی رفتند و از صعود به فینال بازماندند.

رقابت های داخل پیست از امروز و در پنج ماده تیم اسپرینت، اسپرینت انفرادی، کایرین ،مدیسون و اونیوم آغاز شد و تا جمعه جاری ادامه دارد.

بر این اساس باپایان ماده تیم اسپرینت طی امروز،  چهارشنبه جاری احسان خادمی و محمد دانشور در اسپرینت انفرادی دور مقدماتی را آغاز می کنند و در صورت پیروزی ، دیدار یک چهارم نهایی عصر همانروز برگزار می شود

همچنین در صورت کسب پیروزی در یک چهارم نهایی رقابت های نیمه نهایی و فینال جمعه برگزار می شود.

در ماده اونیوم که از چهار رشته تشکیل شده است احمد گنج خانلو روز جمعه رقابت خود را آغاز می کند که در صورت صعود ، فینال آن عصر برگزار می شود.

ادامه رقابت های دوچرخه سواری در ماده کایرین احسان خادمی و محمد دانشور و مدیسون مهدی سهرابی و محمد رجب لو هم جمعه جاری پیگیری می شود.

محمد دانشور در اینچیون کره جنوبی در ماده کایرین و در رقابت با ژاپن، چین و مالزی  طلا گرفته بود.
١٤ دوچرخه سوار (١٢مرد و ٢زن) در ماده های سرعت، جاده و کوهستان به این رقابت ها اعزام شدند که برای نخستین بار در تاریخ بازی های آسیایی دو بانو پا به این بازیها گذاشتند.

فرانک پرتو آذر در کراس کانتری چهارم شد که به گفته رئیس فدراسیون دوچرخه سواری اگر زنجیر چرخ دوچرخه در حین مسابقات پاره نمی شد کسب مدال حتمی بود.

ماندانا دهقان هم در رشته استقامت و تایم تریل ششم شد که خسرو قمری در این باره گفت : این عملکرد نشان می دهد پیشرفت خوبی در بخش زنان داشتیم بانوان دوچرخه سواری که همیشه در مسابقات قهرمانی جزو نفرات آخر بودند نتایج آنها در این رویداد رضایت بخش توصیف می شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.