معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: نخستین مرکز غربالگری سرطان کشور در این شهر ساخته خواهد شد.

نخستین مرکز غربالگری سرطان کشور در مشهد ساخته می شود

به گزارش قدس انلاین ، شاپور بدیعی در حاشیه بازدید از بیمارستان در حال ساخت ناظران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تجهیزات مورد نیاز مراکز غربالگری در حال تهیه است ونخستین مرکز غربالگری  کشور قرار است در مشهد ساخته شود.

وی افزود: شش ماهه دوم امسال به موضوع غربالگری سرطان توجه ویژه می شود و بر این اساس موضوع غربالگری در سطح دو به اجرا در خواهد آمد و در صورت نیاز به شکل فعال اقدامات درمانی انجام می شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد:معاونت درمان دانشگاه این آمادگی را دارد تا در زمینه های مختلف از جمله مشاوره در ساخت و ساز بر اساس استانداردهای بیمارستانی و حوزه دستورالعمل ها با خیران حوزه سلامت و سرمایه گذاران همکاری داشته باشد.

وی گفت: از تلاش های خیران سلامت در ساخت بیمارستان ناظران  قدردانی می کنم ولی لازم به ذکر است که باید از اقدامات جزیره ای اجتناب کرده و با مشارکت یکدیگر در راستای ارتقاء سلامت و گسترش خدمات تلاش نماییم.

بدیعی اضافه کرد: می توان با مشارکت خیران خدمات  این مرکز به بیماران سرطانی تجمیع یابد و دانشگاه نیز در تامین نیروهای متخصص با این مرکز همکاری خواهد داشت.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بیمارستان ناظران با مشارکت  خیران سلامت در زمینی به مساحت ۱۸ هزار متر مربع و با زیر بنای ۲۸ هزار متر مربع در قالب ۱۸۰ تخت بستری با پیشرفت ۷۰ درصد در حال ساخت است.

منبع : مهر

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.