سرمربی جدید سیاه جامگان در واکنش به شایعه مربیگری‌اش به شرط آوردن اسپانسر برای این باشگاه گفت:اینگونه صحبت هایی که مطرح می شود فقط شایعه است. من به صورت کاملا مستقل تیم را تحویل گرفته ام !

هنوز شروع نکردم،شایعه سازی‌ها شروع شده است!

سرمربی جدید سیاه جامگان پس از بر عهده گرفتن سکان هدایت نماینده مشهد در لیگ دسته اول در مورد انتصابش  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی قدس آنلاین گفت: پس از جلسه با شورای انتقالی باشگاه با نظر مستقیم خداداد عزیزی، رئیس این کمیته به عنوان سرمربی سیاه جامگان انتخاب شدم.

حمید زوهانی درباره شایعاتی مبنی بر آوردن اسپانسر به باشگاه نیز تصریح کرد: واقعا تعجب می کنم از این حرف ها. سال گذشته هم که بنده هدایت پرسپولیس مشهد را به عهده گرفتم چنین حاشیه هایی را برای بنده درست کردند، امسال نیز مشاهده می کنیم که هنوز کار من با باشگاه شروع نشده بعضی ها شروع به شایعه سازی کرده اند. در این رابطه باید بگویم بنده به صورت کاملا مستقل تیم را تحویل گرفته ام و اینگونه صحبت هایی که مطرح می شود فقط شایعه است.  

سرمربی جدید سیاه جامگان در مورد بازیکنان تیم نیز گفت: چند بازیکن خوب بومی از تیم پرسپولیس مشهد به تیم اضافه خواهند شد و قصد داریم تیمی کاملا بومی و از جوانان و استعدادهای همین استان درست کنیم که با شرایط باشگاه کنار آمده و ان شاالله با همین جوانان بتوانیم تیم را حفظ کنیم و نماینده ای شایسته برای مشهد باشیم.

حمید زوهانی در پایان ضمن تشکر از تلاش های خداداد عزیزی برای حفظ تیم از سایر مسئولان استان نیز خواست تا به کمک نماینده خراسان در لیگ یک آمده و با حمایت آن ها اتفاق هفته گذشته دیگر برای تیم تکرار نشود و سیا ه جامگان برای برگزاری مسابقات در شهرهای دیگر مشکل نداشته باشد. 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.