طی روزهای گذشته خبری در فضای مجازی ایران دست به دست می چرخد مبنی بر اینکه جوان کاراته‌کار فلسطینی حاضر به رقابت با سجاد گنج‌زاده کاراته‌کار ایرانی در جریان بازی‌های آسیایی جاکاراتا نشده است.

چرا کاراته‌کار فلسطینی مقابل حریف ایرانی حاضر نشد؟

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، این مسئله جنجال گسترده‌ای را در فضای مجازی در پی داشت و بسیاری از افراد مغرض فرصت را غنیمت شمرده و شروع به شایعه‌پراکنی و اتهام‌زنی کرده و مدعی شدند که حریف فلسطینی نخواسته مقابل کاراته‌کار ایرانی حاضر شود.

این موضوع تا جایی ادامه پیدا کرد که بسیاری در فضای مجازی شروع به جوسازی علیه فلسطینیان کرده و گفتند این اقدام توهین به ایران است و در حالیکه ورزشکاران ایرانی در حمایت از فلسطین در رقابت‌های بین‌المللی حاضر به رقابت با ورزشکاران اسرائیلی نمی‌شوند، چطور ممکن است که یک ورزشکار فلسطینی مقابل حریف ایرانی بازی نکند؟

اما واقعیت ماجرا چیست؟

پس از این اتفاق، مدیر تیم ملی کاراته فلسطین در یادداشتی در صفحه شخصی خود در فیسبوک تاکید کرد که "رزق طنطیش" کاراته‌کار فلسطینی که باید مقابل گنج‌زاده قرار می‌گرفت، به دلیل اینکه رژیم صهیونیستی به او اجازه خروج از فلسطین را نداد، نتوانست در این مسابقات حاضر شده و با حریف ایرانی رقابت کند.

وی اظهار داشت که او ماه‌ها سخت تمرین می‌کرد و خود را برای این بازی‌ها اماده می‌کرد اما رژیم صهیونیستی به او اجازه خروج نداده و او در نهایت از شرکت در این مسابقات بازماند.

منبع: مرکز اطلاع رسانی فلسطین

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۶/۰۶
    2 0
    نفاق ،دشمنی ،دسیسه و ... شغل ۲۴ ساعته اسرائیلی های جنایتکاره!