۱۹ متهم پرونده اخلال ارزی که صبح امروز (سه شنبه) برای محاکمه در شعبه دوم ویژه رسیدگی به پرونده اخلالگران اقتصادی حضوریافتند، معرفی شدند.

اعلام اسامی ۱۹ اخلالگر ارزی که امروز محاکمه شدند

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، در ابتدای جلسه امروز، پس از اظهارات مقدماتی قاضی زرگر رئیس شعبه دوم ویژه، حسینی نماینده دادستان به قرائت کیفرخواست پرداخت و متهمان را معرفی کرد.

۱- ولی صدفی فرزند علی‌اکبر. بازداشت از اول مرداد ۱۳۹۷. متولد ۱۳۴۶. متاهل. دیپلم. فاقد سابقه کیفری. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی به صورت عمده از طریق خریدو فروش غیرقانونی مبلغ ۵۰ ملیون دلار به طور صوری و با سوءاستفاده از کارت های ملی.

۲-علیرضا حسن زاده فرزند وحید. بازداشت از سوم مرداد ۱۳۹۷. متولد  ۱۳۷۰. اهل ساری. ساکن تهران. متاهل. دیپلم. متهم است به شرکت به اخلال در نظام ارزی به صورت عمده از طریق خرید و فروش غیرقانونی مبلغ ۵۰ میلیون دلار به طور صوری و با سوء استفاده از کارت های ملی.

۳-محمدرضا لویینی فرزند حسین. متأهل . لیسانس. بازداشت از دهم مرداد ۱۳۹۷. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی ۲۲ میلیون و ۳۱۶ هزار و ۴۰۵ دلار.

۴- محمد راستگو فرزند حیدرعلی. بازداشت از هشتم مرداد ۱۳۹۷. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی به مبلغ ۱۷ میلیون دلار.

۵-نوید فرشید ترکمانی فرزند مهدی. بازداشت از هفتم مرداد ۱۳۹۵ متهم به شرکت در اخلال در نظام ارزی به مبلغ ۱۵ میلیون دلار.

۶- علیرضا پرونده فرزند محمد علی. بازداشت از هشتم مرداد ۱۳۹۷. متهم به شرکت در اخلال در نظام ارزی به مبلغ ۱۵ میلیون دلار

۷-مجتبی نوروزی فرزند نعمت بازداشت از دوم مرداد ۱۳۹۷. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی به مبلغ ۱۱ میلیون دلار

۸-نوید ظهره وند فرزند حاجی احمد. بازداشت از هفتم مرداد ۱۳۹۷. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی به میلیون در دلار

۹-محمد هاشمی فرزند حمدالله بازداشت از ۱۰ مرداد ۱۳۹۷. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی به مبلغ ۱۰ میلیون دلار

۱۰- رحمت میرزایی. آزاد با قرار وثیقه. دارای مدرک کارشناسی. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی به مبلغ ۸ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۵۷۵ دلار

۱۱- محمد رحمتی فرزند غلام. بازداشت از ۱۰ مرداد ۱۳۹۷. متاهل. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی به مبلغ ۸ میلیون دلار

۱۲- حمید خسروی فرزند علی مروت. بازداشت از ۱۰ مرداد ۱۳۹۷. اهل بروجرد. ساکن تهران. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی به مبلغ ۷ میلیون و ۲۲۹ هزار و ۴۵۰ دلار

۱۳-محبوب کاظمی فرزند حسین. متاهل. فوق دیپلم. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی به مبلغ یک میلیون و ۹۲۹ هزار و ۷۰ دلار

۱۴-مهدی علیپور فرزند علی. بازداشت از ۸ مرداد ۱۳۹۷. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی به مبلغ ۴ میلیون و ۶۷۰ هزار و ۷۶۸ دلار.

۱۵- سعید کاظمی فرزند حسین. بازداشت از ۸ مرداد ۱۳۹۷. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی به مبلغ ۵ میلیون و ۵۹۳ هزار و ۱۷۰ دلار

۱۶-شاهین بنی‌جمالی فرزند محمد. بازداشت از ۹ مرداد ۱۳۹۷. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی به مبلغ ۴ میلیون و ۸۲۹ هزار و ۹۰۰ دلار و یک میلیون و ۹۲۹ هزار و ۲۶۰ یورو.

۱۷-غلامرضا حقیقت پژوه. بازداشت از دوم مرداد ۱۳۹۷. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی به مبلغ ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار

۱۸-احمد طاهری فرزند مسیح. بازداشت از ۱۰ مرداد ۱۳۹۷. ۴ میلیون و ۴۴۴ هزار و ۲۷۱ دلار

۱۹-نریمان آرزومند فرزند محمدرضا. بازداشت از ۷ مرداد ۱۳۹۷. متهم است به شرکت در اخلال در نظام ارزی به مبلغ ۳ میلیون دلار

نماینده دادستان همچنین گفت: پرونده نسبت به برخی متهمان که شرکای جرم هستند و عمدتاً صرافی هایی است که متهمان با آنها همکاری داشتند، در دادسرا مفتوح است و تحقیقات مقدماتی در این زمینه در مرحله پایانی قرار دارد.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.