رئیس کمیته انتقالی باشگاه مشکی‌پوشان با اشاره به‌اینکه حضور حامی مالی جدید جدید بی‌تاثیر با انتخاب زوهانی نبوده است؛ گفت: علی حنطه مربی خوبی است و برای او احترام زیادی قائل هستم، اما وقتی با استعفای او روبه‌رو شدیم، تصمیم گرفتیم، زوهانی را به‌عنوان سرمربی انتخاب کنیم.

حضور حامی مالی جدید جدید بی‌تاثیر با انتخاب زوهانی نبوده است
به گزارش قدس انلاین ، خداداد عزیزی  گفت: علی حنطه مربی خوبی است و برای او احترام زیادی قائل هستم، اما وقتی با استعفای او روبه‌رو شدیم، تصمیم گرفتیم، زوهانی را به‌عنوان سرمربی انتخاب کنیم.

رئیس کمیته انتقالی باشگاه مشکی‌پوشان ادامه داد: زوهانی پیش از شروع لیگ دسته اول نیز صحبت‌هایی را با مدیران باشگاه انجام داده بود، اما خب شرایط به‌گونه‌ای پیش رفت که حنطه سرمربی تیم شود، ما واقعا شرایط سختی داشتیم و حنطه نیز با همه مشکلات کار بزرگی انجام داد و توانست مقابل خونه‌به‌خونه بابل به‌برتری برسد.

وی افزود: روز یکشنبه حنطه تیم را تمرین داد و بعد از آن اعلام کرده بود که قصد استعفا دارد برای همین هم کمیته انتقالی با زوهانی وارد مذاکره شد، صبح دیروز دوشنبه نیز من با زوهانی جلسه‌ای برگزار کردم و او نیز برنامه‌های خود را تشریح کرد و در نهایت به‌این نتیجه رسیدیم که زوهانی سرمربی تیم شود.

عزیزی درباره اینکه گفته می‌شود، زوهانی به‌واسطه وعده تزریق پول سرمربی مشکی‌پوشان شده است؛ اضافه کرد: به‌این شکل نبوده، اما حضور حامی مالی جدید باشگاه برای انتخاب زوهانی بی‌تاثیر نبوده است، از حالا باید از زوهانی حمایت شود تا کارش را پیش ببرد، من هم دوست ندارم در این باره توضیح بیشتری بدهم.

رئیس کمیته انتقالی باشگاه مشکی‌پوشان اظهار کرد: مشکی‌پوشان شرایط مالی خوبی ندارد و برای اینکه پول تزریق شود، مجبوریم دست همه را به‌گرمی بفشاریم، کار برای تیم ما سخت است و امیدوارم بعد از اتفاق تلخی که تیم مقابل اروند کارون خرمشهر حاضر نشد، بتوانیم شرایط بهتری را در ادامه لیگ رقم بزنیم، همه تلاش ما این است که تیم مشکی‌پوشان از بین نرود، شهرداری و شورای شهر مشهد هم قول‌های خوبی برای کمک به‌باشگاه داده‌اند و امیدوارم، مشکلات باشگاه به‌تدریج حل شود.

منبع : فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.