تیم ملی بسکتبال ایران بعد از صعود به مرحله نیمه نهایی مسابقات آسیایی رو در روی کره جنوبی قرار می‌گیرد.

تیم ملی بسکتبال به دنبال انتقام آسیایی از کره

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم ملی بسکتبال ایران صبح امروز به مصاف تیم ملی ژاپن رفت و توانست با نتیجه ۹۳ به ۶۷ برابر سامورایی‌ها به برتری برسد و با صعود به مرحله نیمه نهایی رو در روی کره جنوبی قرار گیرد و دیداری انتقامی با کره برگزار می‌کند.


تیم ملی ایران در دوره قبل مسابقات آسیایی دیدار فینال را برابر را کره جنوبی برگزار کردند اما با قبول شکست میلیمتری در دقایق پایانی مدال طلا را از دست داد و حالا به دنبال جبران نتیجه قبلی خود است.

تیم ملی ایران حالا با ترکیبی از بازیکنان جوان و با تجربه مانند حامد حدادی و صمد نیکخواه بهرامی به دیدار چشم بادامی‌ها می‌رود و امید زیادی به تکرار موفقیت خود دارد. حدادی در چند بازی اخیر خود جز بهترین بازیکنان ایران در دفاع بوده و عنوان امتیاز آورترین بازیکن ایران را هم یدک می‌کشد. از طرفی دیگر صمد نیکخواه که سابقه بازی در لیگ خوب چین را در کارنامه دارد با اتکا به تجربه خود هم‌چنان جز بازیکنان تاثیرگذار ایران محسوب می‌شود. حال مهران شاهین‌طبع، سرمربی تیم ملی بسکتبال امید دارد با بهره گیری از تجربه و تکنیک حدادی، نیکخواه بهرامی و ارسلان کاظمی که تجربه حضور در آمریکا را دارد مقابل کره به برتری رسیده و علاوه بر صعود به مرحله فینال، انتقام باخت تلخ دوره قبل را بگیرد.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.