۶ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
کد خبر: 616853

ایمن حسین از مدت‌ها قبل بازیکن مدنظر سرخ‌ها بود اما به دلیل محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات او هم نتوانست زودتر از این‌ها به پرسپولیس بپیوندد.

وضعیت نامعلوم حضور ایمن حسین در پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، داستان حضور ایمن حسین در پرسپولیس از چند ماه قبل آغاز شده اما هنوز تکلیف این بازیکن عراقی با این تیم مشخص نشده است.

این در حالی است که مدیربرنامه این بازیکن که در عراق هم سکونت دارد پیش از این گفته بود که ایمن حسین یکشنبه به تهران خواهد آمد اما چون مدیران پرسپولیس به قطر سفر کرده‌اند حضور این بازیکن در تهران هم به تعویق افتاده است.

از طرف دیگر، ایمن حسین پیش‌قراردادی که برای او به عراق ارسال شده بود را امضا کرده اما باشگاه پرسپولیس هنوز راضی به امضا کردن زیر این قرارداد نشده است.

ایمن حسین از مدت‌ها قبل بازیکن مدنظر سرخ‌ها بود اما به دلیل محرومیت این باشگاه از نقل و انتقالات او هم نتوانست زودتر از این‌ها به پرسپولیس بپیوندد. این بازیکن عراقی هم در مقطعی برای زمان حضورش در پرسپولیس دچار اختلاف نظرهایی شد و به همین دلیل تا امروز وضعیت قطعی این بازیکن مشخص نشده است.

از باشگاه پرسپولیس خبر رسید که این بازیکن قبل از این برای زمان آمدن به پرسپولیس دچار اختلاف نظر شده است و حالا هم برانکو اعلام کرده که ایمن حسین باید در تمرینات پرسپولیس حاضر شود تا او را در تمرینات تست کند.

منبع: طرفداری

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.