رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: با دستور مدیرکل ورزش و جوانان استان، رفع نواقص چمن و ورزشگاه تختی مشهد در حال پیگیری است و چهارمین بازی مشکی پوشان در لیگ دسته یک در این ورزشگاه انجام خواهد شد.

ورزشگاه تختی مشهد برای مشکی پوشان آماده می شود

به گزارش قدس انلاین ، مهدی برادران، سه شنبه  افزود: اگر مشکی پوشان یک بازی دیگر خود در لیگ را از دست بدهد محروم می شود لذا همه اقدامات لازم برای تامین نظر کمیته فنی لیگ در خصوص آماده سازی زمین مذکور در حال انجام است.

وی به انتخاب خداداد عزیزی به عنوان مسئول تام الاختیار و سرپرست کمیته انتقالی تیم مشکی پوشان اشاره و بیان کرد: هیات فوتبال و دیگر اعضای کمیته از تصمیمات عزیزی حمایت می کنند چرا که هدف نهایی حفظ این تیم باسابقه مشهدی و جلوگیری از انحلال آن است.
رئیس هیات فوتبال خراسان رضوی با بیان اینکه شرکتی که پیش از این تیم مشکی پوشان را در مالکیت داشت، منحل شده، افزود: هنوز تصمیمی از سوی عزیزی برای به عهده گرفتن سرپرستی تیم توسط خود و یا واگذاری آن به دیگری اتخاذ نشده است.
مشکی پوشان در هفته اول لیگ دسته یک با عدم حضور نفت تهران سه بر صفر برنده اعلام شد و با توجه به اینکه طبق جریمه فیفا با سه امتیاز منفی وارد مسابقات شده بود، در هفته دوم با امتیاز صفر به مصاف خونه به خونه رفت و با یک گل این تیم را در خانه اش شکست داد ولی در هفته سوم به دلیل مشکلات مالی و عدم تامین بودجه لازم، برابر تیم اروند کارون خرمشهر حاضر نشد و بر این اساس بازی را سه بر صفر به شاگردان اکبر میثاقیان واگذار کرد.
هم اکنون تیم مشکی پوشان خراسان در آستانه هفته چهارم مسابقات لیگ دسته یک فوتبال کشور در جایگاه چهاردهم قرار دارد.

منبع : ایرنا

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.