سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از شکست تیمش مقابل الدحیل قطر در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: در تهران نتیجه بهتری خواهیم گرفت و منتظر ۸۰ هزار تماشاگر هستیم.

در تهران منتظر ۸۰ هزار هوادار هستیم و بهتر نتیجه می‌گیریم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،  برانکو ایوانکوویچ بعد از دیدار پرسپولیس با الدحیل قطر گفت: بازیکنانم بیشترین تلاش خود را انجام دادند و خوب نشان دادند. مقابل الدحیل که یکی از بهترین تیم های آسیا است بازی کردیم. حالا در تهران شانس خودمان را برای صعود دنبال می کنیم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار ایرانی مبنی بر اینکه شانس صعود پرسپولیس به نیمه نهایی را چقدر می داند؟ اظهار داشت: در تهران نتیجه بهتری می گیریم. چون من انتظار دارم یار دیگر تیم که ۸۰ هزار هوادار است به ورزشگاه بیایند و به ما کمک کنند.

سرمربی پرسپولیس درباره تاکتیک لوزی پرسپولیس در خط میانی تصریح کرد: باری های الدحیل را دیده بودم. آنها هیچ ضعفی نداشتند. ولی پرسپولیس هم تیمی است که ۴۰ میلیون طرفدار دارد. این دوره از لیگ قهرمانان آسیا خیلی سخت بود. همه تیم ها قوی هستند. ما باید ریسک می کردیم و این کار را هم کردیم. نشان دادیم در هر دو سیستم می توانیم خوب باشیم. در بازی امشب اشتباهاتی هم داشتیم اما این اشتباهات طبیعی است.

برانکو ایوانکوویچ در پایان خاطرنشان کرد: این دیدار دو نیمه دارد. نیمه اول را اینجا در دوحه باختیم. پس طبیعی است راضی نباشم. اما نتیجه یک بر صفر کسب شد و می توانیم به بازی برگشت در حضور هشتاد هزار هوادار امیدوار باشیم. امیدوارم بتوانیم در ورزشگاه آزادی جوی را به وجود آوریم که به صعود امیدوار شویم. ما می توانستیم در طول بازی، گل مساوی را هم بزنیم. اما باید باز هم بگویم الدحیل تیم خوبی است و نتیجه ای که ثبت شد نسبت به بازی هایی که این تیم انجام داده بود خیلی خوب بود. بنابر این ما امیدوار به بازی برگشت هستیم.

منبع: مهر 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.