مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران گفت: سازمان تعزیرات حکومتی با تولید کنندگان داخلی که اقدام به احتکار کرده‌اند، برخورد می‌کند.

واکنش تعزیرات به احتکار خودرو/ یک خودروساز متخلف 15 ملیارد جریمه شد

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، محمد اسفنانی مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران در پاسخ به این سوال که آیا سازمان تعزیرات حکومتی با احتکار کالا توسط تولید کنندگان داخی مانند احتکار خودرو توسط شرکت‌های خودروساز و افزایش صعودی قیمت خودرو در کشور برخورد می‌کند، اظهار داشت: در حال حاضر ما در سازمان تعزیرات حکومتی پرونده‌های سنگینی برای شرکت خودروساز داریم که میزان احکام صادر شده میلیاردی است.

اسفنانی تاکید کرد: بر اساس گزارش اداره اجرای احکام سازمان تعزیرات حکومتی یکی از شرکت‌های خودروساز که به دلیل گرانفروشی محکوم شده بود، بخش قابل توجهی از جریمه نقدی خود را که حدود 15 میلیارد تومان بود، پرداخت کرد.

وی با تاکید بر اینکه برای سازمان تعزیرات حکومتی هیچ شرکتی و تولید کننده‌ای با هم فرق ندارد و در صورت تخلف جریمه می‌شوند،گفت: با توجه به نامگذاری امسال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر سال حمایت از تولید داخلی، ما نیز بر حمایت از تولیدکنندگان داخلی تاکید داریم و افتخار می‌کنیم که کالای ایرانی را در بازار و در دست مصرف کنندگان ببینیم.

مدیر کل سازمان تعزیرات حکومتی افزود: در عین حال که نمی‌خواهیم با تولید کنندگان داخلی برخورد تعزیری داشته باشیم تا تولیدات آن‌ها از بازار حذف شود، اما با احتکار کنندگان کالا برخورد خواهیم کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.