نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به امضای ۵۱ نفر از نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طرح استیضاح شریعتمداری به زودی اعلام وصول می‌شود.

 هفته آینده، اعلام وصول استیضاح وزیر صنعت/ مهمترین محور استیضاح

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، یحیی کمالی‌پور با اشاره به امضای ۵۱ نفر از نمایندگان مجلس برای استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: وضعیت نابسامان خودرو، عدم انجام وظایف اقتصادی و همچنین مشکلات کلان کشور در بحث واردات و صادرات که بر عهده این وزارتخانه است، مهمترین دلایل استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت توسط نمایندگان مجلس است.

وی از احتمال افزایش نمایندگان امضاءکننده نامه استیضاح وزیر صنعت خبر داد و افزود: به احتمال بسیار این طرح در هفته آینده اعلام وصول خواهد شد.

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از کیفیت پایین و قیمت بالای خودروهای داخلی گفت: در صنعت خودرو با مشکلات بسیاری مواجه هستیم که باید با استیضاح وزیر صنعت به این مشکلات پاسخ داده شود.

کمالی‌پور در خصوص پرونده خودروهای وارداتی که به صورت غیرقانونی وارد کشور شد، افزود: این موضوع هم یکی از دلایلی است که نمایندگان به دنبال پاسخ قانع‌کننده وزیر درباره آن هستند زیرا اصلاً معلوم نشد این تعداد خودروی وارداتی چگونه وارد کشور شد.

منبع: آنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.