رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای به جمعی از شخصیت‌های سیاسی و مذهبی جهان تشیع، فرا رسیدن عید غدیرخم را تبریک گفت.

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیام‌های جداگانه‌ای به جمعی از شخصیتهای سیاسی و مذهبی جهان تشیع در کشورهای مختلف اسلامی فرارسیدن عید غدیر را تبریک و تهنیت گفت.

متن پیام  لاریجانی به شرح ذیل است:

السلام علیکم و رحمه‌الله و برکاته

خرسندم، صمیمانه‌ترین تبریکات و تهنیت‌های خود را به مناسبت فرا رسیدن عیدالاکبر غدیر خم پذیرا باشید.عید غدیر خم، عید تقویت بخش جامعه اسلامی و زعامت و ولایت عهدی امیر المومنین علی بن ابی طالب علیه‌السلام و روز اکمال دین و برکت مکتب اهل بیت عصمت و طهارت است که تلالو پرتو معارف اسلامی - شیعی آن، به تحکیم و همدلی و وحدت جامعه اسلامی کوشیده است.

غدیر خم، روزی است که پیامبر عظیم‌الشأن اسلام صلی الله علیه و اله و سلم با تعیین حضرت امیرالمومنین امام علی علیه‌السلام به مقام عظمای ولایت ادامه راه انبیاء بزرگ الهی را تضمین نموده و الگوی حکومت اسلامی را ارائه فرمودند فرصت را مغتنم شمرده؛ آرزوی صلح، ثبات، امنیت و رفاه امت اسلامی در سراسر گیتی و موفقیت، بهروزی و سعادت حضرتعالی را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.