قهرمان المپیک ۲۰۱۶ ریو و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ گفت: دلم نمی‌خواهد خیلی به رکورد و این مسائل فکر کنم و پله‌پله پیش می‌روم.

یزدانی: امیدوارم با خوشرنگ‌ترین مدال برگردم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حسن یزدانی در مورد حضورش در آسایشگاه اعصاب و روان جانبازان و همچنین دیدار با کودکان بی‌سرپرست و نجات‌یافته از اعتیاد در روز ملی کشتی (۵ شهریور) اظهار داشت: کشتی واقعاً به چنین روزی احتیاج داشت و به‌عنوان عضوی از خانواده کشتی خیلی خوشحالم که این روز در تقویم ثبت رسمی شد. این برای خانواده کشتی مایه افتخار است که مردی به‌نام تختی را در جمع خود داشته که بین مردم ما از نظر اخلاق، رفتار، گذشت و مردم‌داری زبانزد بوده است. امیدوارم ما نیز بتوانیم پیروی این مرد بزرگ باشیم. در همین راستا ما هم در این دو محل حضور پیدا کردیم تا دین‌مان را به قهرمانان اصلی جامعه و مردم ادا کنیم.

قهرمان مسابقات جهانی ۲۰۱۷ پاریس و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ با اشاره به سختی‌های دوره قهرمانی و اینکه ممکن است برخی با مشاهده پیروزی‌های متوالی او با ضربه فنی ندانند که چه سختی‌هایی را برای کسب مدال پشت سر می‌گذارد، تأکید کرد: خوب است که مردم عزیزمان که همیشه به من و سایر کشتی‌گیران محبت دارند، بدانند که کشتی چه رشته سختی است و ما برای رفتن روی سکو، چه تمرینات سخت و طاقت‌فرسایی را پشت سر می‌گذاریم. باید از خیلی چیزها بگذریم و تن به سختی‌های تمرین بدهیم. قهرمانان ما از خیلی از لذت‌های زندگی می‌گذرند تا به موقعیتی برسند و مدال بگیرند. امیدوارم با دعای خیر همین مردم بتوانم باز هم این سختی‌ها را تحمل کنم و بهترین مدال را برای کشورم به دست آورم.

یزدانی در خصوص مسابقات جهانی پیش‌ِرو و اینکه شانس اول تیم ملی کشتی آزاد برای کسب مدال طلای جهانی مجارستان به‌شمار می‌رود، گفت: هر چه خدا بخواهد همان خواهد شد. من همه سعی و تلاشم را می‌کنم و امیدوارم با خوشرنگ‌ترین مدال برگردم.

دارنده یک مدال طلا و یک نقره جهانی در مورد اینکه با ادامه این توانایی و استعداد می‌تواند به یکی از رکوردداران کشتی آزاد دنیا در کسب مدال تبدیل شود، به تسنیم گفت: حالا حالاها می‌خواهم کشتی بگیرم. خدا بخواهد تا زمانی که در توانم باشد حتماً کشتی می‌گیرم و به‌دنبال این هستم که برای کشورم موفقیت کسب کنم. دلم نمی‌خواهد خیلی به رکورد و این مسائل فکر کنم، پله‌پله پیش می‌روم و چشم به آینده دارم.

یزدانی که به‌تازگی مدال طلای وزن ۸۶ کیلوی بازی‌های آسیایی اندونزی را به‌دست آورده در مورد اینکه فعالیت چندانی در فضای مجازی ندارد، عنوان کرد: این‌طور نیست که اصلاً فضای مجازی را دنبال نکنم، اما همه چیز باید درست مدیریت شود. زیاد هم خوب نیست که وقتم را در این فضا بگذرانم، فضای مجازی، هم خوب است و هم بد، بستگی به این دارد که به‌چه‌نحو از آن استفاده شود. هر کسی سبک زندگی خودش را دارد و زندگی‌اش را در یک مسیری انتخاب می‌کند. مسیر من هم براساس سبک زندگی‌ام انتخاب می‌شود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.