۱۰ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۴
کد خبر: 617278

قائم مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین، از راه‌اندازی سامانه اینترنتی ثبت نام موکب‌ها خبر داد.

سامانه ثبت موکب‌های اربعین راه‌اندازی شد

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، جمشید گودرزی افزود: سامانه ثبت موکب‌ها به نشانی اینترنتی www.mokeb.org با هدف ساماندهی امور، تسهیل شرایط برای موکب‌ها، جلوگیری از هدر رفت منابع و تامین زیرساخت‌های موردنیاز موکب‌ها راه‌اندازی شد.

وی ضمن دعوت از تمامی متقاضیان برپایی موکب برای ثبت نام در این سامانه گفت: به ثبت‌کنندگان پس از بررسی مدارک، پروانه(مجوز) ویژه موکب‌داری ارائه می‌شود. 

گودرزی تصریح کرد: ارائه ویزای رایگان به خادمان موکب‌ها، کمک در ارسال محموله‌ها به عراق، ارائه توصیه‌های ضروری به موکب‌ها و زائران، امکان گزارشگیری و ساماندهی آماری و ...ازجمله تسهیلاتی است که ثبت نام کنندگان در این سامانه از آنها بهره‌مند می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: براساس مصوبه ستاد مرکزی اربعین حسینی، مسئولیت کمیته مشارکت‌های مردمی، اسکان و تغذیه اربعین به ستاد بازسازی عتبات عالیات واگذار شده است.

قائم مقام رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات در امور اربعین گفت: علاقه‌مندان به فیض مشارکت در میزبانی زائران اربعین حسینی می‌توانند نذورات خود را به هر میزان دلخواه از طریق شماره‌گیری کد #۱۴۰*۷۸۰*(ستاره هفت هشتاد ستاره صدوچهل مربع) اهداء کنند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.