مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: در مجموع ۳۵۰۰ میلیارد تومان به مراکز طرف قرارداد بدهکار هستیم که ساز و کاری برای پرداخت این مطالبات تدوین خواهیم کرد.

بدهی ۳۵۰۰ میلیاردی سازمان تامین اجتماعی به مراکز طرف قرارداد

به گزارش گروه اجتماعی قدس آنلاین، سید تقی نوربخش اظهار داشت: براساس برنامه ریزی های انجام شده ساز و کاری برای پرداخت مطالبات مراکز طرف قرارداد صورت گرفته به طوری که قراردادی میان ما و مراکز دانشگاهی منعقد شده است.

به گفته وی، طبق این قرارداد مقرر شده که تا ششم هر ماه اسناد مربوط به پرداختیهای این مراکز به سازمان تامین اجتماعی ارسال شود و ما نیز بر اساس این اسناد مطالبات مراکز را پرداخت می کنیم.

وی گفت: مطالبات سال ۹۷ مراکز دانشگاهی از ابتدای سال جاری تا کنون هرماه طبق روال انجام شده است و بدهی بابت امسال به آنها نداریم.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در مورد مطالبات داروخانه ها نیز تاکید کرد: همچنین تمامی مطالبات داروخانه ها مربوط به سال گذشته را پرداخت کردیم اما اسناد امسال این مراکز باقی مانده که در تلاش هستیم تا بتوانیم مطالبات سال ۹۷ داروخانه ها را نیز پرداخت کنیم.

نوربخش گفت: در مجموع ۳۵۰۰ میلیارد تومان به مراکز طرف قرارداد بدهکار هستیم که ساز و کاری برای پرداخت این مطالبات تدوین خواهیم کرد.

وی به طلب مراکز به سازمان تامین اجتماعی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: علاوه بر بدهی‌ها به مراکز، ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان نیز مراکز و بخش خصوصی به سازمان تامین اجتماعی بدهکار هستند که تاکنون پرداخت نشده است.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.