رسانه‌های ورزشی در آلمان معتقدند هر چهار تیم آلمانی حاضر در لیگ قهرمانان اروپا با قرعه‌های مناسبی روبرو شده‌اند.

قرعه‌های مناسب تیم های آلمانی در لیگ قهرمانان اروپا

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، باشگاه‌های آلمانی که فصل گذشته به استثنای بایرن مونیخ در رقابت‌های بین‌المللی بسیار ضعیف ظاهر شدند امسال برای درخشش در لیگ قهرمانان دندان تیز کرده‌اند.


مسئولین ارشد بایرن مونیخ همگی در مورد فصل جدید لیگ قهرمانان با اعتماد به نفس بالا صحبت می‌کردند ولی در عین حال هشدار می‌دادند که هیچیک از سه رقیب‌شان در مرحله‌ی گروهی را نباید دست کم گرفت. بایرن در مرحله‌ی گروهی لیگ قهرمانان با تیم‌های بنفیکا، آژاکس و آ ا ک آتن همگروه است. کارل هاینتس رومنیگه، رئیس هیأت‌مدیره‌ی بایرن در این باره گفت:" گروه جذابی است. ما بی‌صبرانه منتظر شروع بازی‌ها هستیم. هدف ما البته رسیدن به مرحله‌ی حذفی است ولی نمی‌توانیم هیچیک از سه رقیب را دست کم بگیریم. هر سه تیم فصل پیش در لیگهایشان نشان داده‌اند که چقدر قوی هستند. ما اگر بخواهیم به مرحله‌ی بعدی برسیم باید با تمرکز بسیار بالایی کار کنیم".


مدیر ورزشی بایرن، حسن صالح حمیدزیچ هم گفت:" در رقابتی در سطح لیگ قهرمانان چیزی به اسم حریف راحت وجود ندارد. ولی بعد از این قرعه مطمئن هستم که می‌توانیم به عنوان تیم اول از گروه‌مان به مرحله‌ی بعدی صعود کنیم".


مانوئل نویر، کاپیتان بایرن هم درباره‌ی قرعه‌ی تیمش در لیگ قهرمانان امسال گفت:" ما با سه باشگاه خوش‌نام و معروف فوتبال اروپا روبرو می‌شویم. در بازی با بنفیکا که در زمین آنها انجام می‌شود باید خیلی تلاش کنیم. در یونان هم همیشه جو ورزشگاه‌ها فوق‌العاده است. در مقابل آژاکس هم باید با تمام قوا به میدان برویم تا مقام اول گروه را بدست آورده و در مرحله‌ی دوم که حذفی است با تیم دوم یک گروه بازی کنیم نه تیم اول".

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.