مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی با اشاره به رشد ۱۱۵ درصدی مبالغ قربانی ناذران نسبت به سال گذشته، گفت: همزمان با عید سعید قربان و با مشارکت ناذران ۱۰۴۰ رأس گوسفند برای قربانی تحویل آستان قدس رضوی شد.

توزیع ۱۰۴۰ رأس گوسفند قربانی در بین خانواده‌های نیازمند و محروم

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل‌زاده مدیرکل نذورات آستان قدس رضوی گفت: همزمان با عید سعید قربان ۵۳۶۰ نفر که نیت داشتند گوسفند قربانی کنند یا در قربانی مشارکت داشته باشند، با مراجعه به دفاتر نذورات حرم مطهر رضوی و دفاتر نذورات این آستان مقدس در استان‌های مختلف و از طریق سامانه وقف و نذر رضوی و کد دستوری *۸# در قربانی عید قربان مشارکت کردند.

وی با اشاره به رشد ۱۱۵ درصدی مبالغ ناذران برای قربانی و رشد ۶۰ درصدی ذبح گوسفند قربانی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، عنوان کرد: با هماهنگی صورت گرفته با معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی گوشت‌های ۱۰۴۰ رأس گوسفند قربانی در بین خانواده‌های نیازمند و محروم سراسر کشور توزیع شد.
وی اظهار کرد: ۷۶ درصد از مشارکت کنندگان در قربانی برای پرداخت سهم قربانی یا تحویل گوسفند به دفاتر نذورات حرم مطهر رضوی مراجعه کردند، ۱۴ درصد مشارکت مردم برای قربانی از طریق کد دستوری *۸# و سامانه وقف و نذر رضوی و ۱۰ درصد مشارکت هم از طریق دفاتر نذورات آستان قدس رضوی در استان‌های مختلف جذب شده است.
اسماعیل زاده گفت: ۵۶۰ نفر مبلغ کامل یک رأس گوسفند را که معادل ۷۵۰ هزار تومان است به آستان قدس رضوی پرداخت کردند و ۴۸۰۰ نفر دیگر نفر با پرداخت مبالغ دلخواه در قربانی سهیم شدند که با این مشارکت هزینه های خرید ۴۸۰ رأس گوسفند تأمین شد.
به گفته مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی در کد دستوری*۸#، سامانه وقف و نذر و دفاتر نذورات آستان قدس رضوی این امکان برای عموم افراد فراهم بود تا بدون محدودیت هر مبلغی را که دوست داشتند به نیابت از خود یا کسانی که در قید حیات نیستند پرداخت کنند.

منبع:آستان نیوز

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.