هافبک تیم فوتبال استقلال در تمرین امروز این تیم حضور پیدا نکرد.

آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام ملت‌های آسیا

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، احتمال تغییرات در کادر فنی تیم ملی و جدایی کی‌روش با توجه به زمان باقیمانده تا شروع جام ملت‌های آسیا نگران کننده به نظر می‌رسید اما حالا که کی‌روش صراحتا از هدف خودش برای موفقیت با تیم ملی در جام ملت‌ها حرف زده و گفته وارد ایران می‌شود به نظر می‌رسد تیم ملی نه تنها از برنامه‌های خودش در قیاس با سایر رقبا عقب نمانده بلکه تا حدودی جلوتر از اکثر تیم‌های حاضر در این رقابت‌هاست و فدراسیون فوتبال تمهیدات لازم برای آماده سازی تیم ملی و حضور قدرتمندانه در جام ملت‌های آسیای ۲۰۱۹ را اندیشیده است.

کی‌روش که در این مدت همانند سال‌های گذشته شایعات زیادی درباره پیشنهادهایش وجود داشت سرانجام راهی تهران شد تا مشخص شود پیشنهادهای او تنها روی کاغذ و در سایت‌های خارجی وجود دارد و در واقعیت خبر خاصی در این باره نیست.

بسیاری از قدرت‌های فوتبال آسیا با تغییرات گسترده در تیم‌های خود و در سطح کادر فنی وارد جام ملت‌ها می شوند در حالی که ثبات یکی از اصلی‌ترین امتیازات فوتبال ایران بعد از حضور موفقیت‌آمیز در جام جهانی و در آستانه آغاز جام ملت‌ها به شمار می‌رود. باقی ماندن کی‌روش و طبیعتا حفظ شاکله اصلی تیم ملی همچنین آشنایی بازیکنان به تفکراتی سرمربی کمک می‌کند تا برنامه‌های آماده سازی در زمان باقی مانده به خوبی طی شود.

برنامه‌ریزی مناسب جهت برگزاری بازی‌های تدارکاتی نیز یکی دیگر از نگرانی‌های اهالی فوتبال بود اما در نخستین گام برنامه ریزی لازم برای دیدار با تیم ملی ازبکستان هم توسط فدراسیون فوتبال صورت گرفته و اولین بازی تدارکاتی شاگردان کی‌روش ۲۰ شهریور مقابل یکی از حریفان همیشه سرسخت تیم ملی برگزار خواهد شد.

انتظار می‌رود برنامه‌های آماده سازی تیم ملی طبق خواسته سرمربی دنبال شود و تا پیش از آغاز مسابقات جام ملت‌های آسیا بازی‌های مناسب دیگری در نظر گرفته شود تا یکی از قدرتمندترین نسل‌های فوتبال ملی ایران برای حضوری متفاوت در جام ملت‌های آسیا و حمله به طلسم نیمه‌نهایی که در دوره‌های گذشته همواره مانع از تحقق رویای فوتبال ایران شده و البته قهرمانی در این رقابت‌ها آماده شود.

جام ملت‌های ۲۰۱۹ آسیا دی ماه سال ۹۷ در امارات برگزار می‌شود و ایران با عراق، یمن و ویتنام همگروه است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.