رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان خراسان‌رضوی گفت: یکی از مشکلاتی که یک‌سال گریبان‌گیر هیئت شده، عدم همکاری نظام مهندسی جهت احداث خوابگاه است.

ورزشکاران نابینای خراسان‌رضوی فاقد خوابگاه هستند
به گزارش قدس انلاین ، محمود باقرزاده اظهار داشت: هیئت نابینایان خراسان‌رضوی در هفته گذشته میزبان مسابقات کشوری بوده ‌که این مسابقات با حضور 6 تیم گلبال برگزار شد.

رئیس هیئت ورزش‌های نابینایان خراسان‌رضوی گفت: قرار بر شرکت 4 تیم از استان و پنج گروه از سایر استان‌ها در مسابقات مذکور بوده که به دلیل همزمان شدن با رقابت‌های کردستان استقبال کمتری از آن صورت گرفت و با چهار تیم از خراسان رضوی و دو تیم از سایر استان‌ها شکل گرفت.

وی خاطرنشان کرد: کلاس مربیگری درجه سه گلبال از 16 شهریورماه توسط این هیئت برگزار می‌شود، همچنین هیئت نابینایان خراسان رضوی مسابقات دوومیدانی را در پیش رو دارد، علاوه بر آن جشنواره چهلمین سال انقلاب در بهمن‌ماه برگزار می‌شود که 150 ورزشکار به این مسابقات اعزام می‌شوند.

باقرزاده تصریح کرد: در 10 مهرماه مسابقات جاکارتای اندونزی در بخش آقایان و بانوان تشکیل شده که 6 نفر از خراسان رضوی و به طور کلی 150 نفر از کشور به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.

وی گفت: یکی از مشکلاتی که یک سال گریبان‌گیر هیئت شده، عدم همکاری نظام مهندسی جهت احداث خوابگاه است، این ارگان می‌تواند توسط خیرین و یا راه‌های قانونی اقدام کند و در غیر این صورت هیئت مجبور به پرداخت 100 میلیون تومان جهت در اختیار گرفتن خوابگاه می‌شود.

منبع : تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.