مدیر امور زائران معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی از تشرف ۲۱۰ کودک سرطانی از تهران به حرم مطهر امام علی بن موسی الرضا(ع) خبر داد.

تشرف ۲۱۰ کودک سرطانی به حرم مطهر رضوی

 به گزارش قدس آنلاین، مسعود مجردی با بیان اینکه توسط  آستان قدس رضوی ۲۱۰ کودکان سرطانی به همراه مادران خود به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند، گفت: این طرح با همکاری مؤسسه خیریه «کودکان فرشته‌اند» انجام و در قالب آن زمینه تشرف کودکان سرطانی و مادرانشان به مشهد مقدس و حرم مطهر رضوی فراهم شده است.
وی با بیان اینکه این زائران به مدت ۳ روز در مشهد میهمان آستان قدس رضوی خواهند بود، ابرازداشت: این زائران در اولین روز زیارت خود در کنار پنجره فولاد صحن انقلاب اسلامی حرم مطهر حضور یافته به حضرت رضا(ع) عرض ارادت و احترام کردند.
مجردی تصریح کرد: تغذیه این گروه از زائران به طور کامل برای ۳ روز با معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی است، همچنین این زائران یک وعده به میهمانسرای حضرت رضا(ع) دعوت خواهند شده اند.
وی سفرهای زیارتی را برای تقویت روحیه بیماران و ایجاد امید به زندگی در آن‌ها و خانواده‌هایشان بسیار مؤثر دانست. 

لازم به ذکر است موسسه خیریه کودکان فرشته‌اند فعالیت خود را در سال 1388 آغاز کرده و برای شادی کودکان و خانواده بچه‌های مبتلا به سرطان و صعب‌العلاج تلاش کرده است. فعالیت‌های این گروه شامل برگزاری جشن، در مناسبت‌های مختلف و برگزاری تولد برای کودکان در بیمارستان، فراهم کردن شرایط تحصیل برای کودکان بیمار، تهیه دارو و فراهم کردن مایحتاج خانواده کودکان، بازسازی و تغییر دکور بیمارستان‌های کودکان، تهیه مسکن برای خانواده بیماران نیازمند و تجهیز بخش‌های بیمارستان‌ها است.

  منبع: آستان نیوز    

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.