۱۱ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۴
کد خبر: 617609

نمایندگان مجلس در نشست امروز خود از پاسخ های وزیر امور خارجه به سوالات نماینده مردم مشهد قانع شدند.

ظریف نمایندگان مجلس را قانع کرد

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، نمایندگان مجلس در نشست علنی امروز (یکشنبه) پارلمان، از پاسخ‌های محمدجواد ظریف در حوزه‌های باند نیویورک، حضور دوتابعیتی‌ها در هیات مذاکرات هسته‌ای و همچنین سفر به پاریس همزمان با برگزاری اجلاس منافقین با ۶۷ رأی موافق، ۱۱۹ رأی مخالف و ۹ رأی ممتنع از مجموع ۲۰۶ نماینده حاضر قانع شدند.

براساس این گزارش، یکی از سوالات مطرح از سوی جواد کریمی قدوسی در حوزه ماهیت باند نیویورک و نقش وزیر امور خارجه در شکل‌گیری آن بوده که به عقیده نماینده سوال کننده راه نفوذ آمریکا را در ایران انقلابی و اسلامی باز می‌کند.

۲ سوال دیگر کریمی قدوسی به شرح ذیل است: چگونه و از چه طریقی۴ نفر دوتابعیتی در تیم کارشناسی و هیئت مذاکرات هسته‌ای نفوذ کردند؟ چرا بدون برآورد اطلاعاتی و امنیتی همزمان با برگزاری اجلاس منافقین و دشمنان جمهوری اسلامی در پاریس به کشور فرانسه سفر می‌کنید و همچنین به صدا و سیما اجازه حضور در جلسه را نمی‌دهید؟

به گزارش فارس، مسعود پزشکیان در پایان طرح سوال کریمی قدوسی از وزیر امور خارجه، گفت: افرادی که در این جلسه از آنها نام برده شد حق دفاع برای آن ها محفوظ است؛ آقای ظریف درخواست جلسه علنی کرده تا به مسائل مطروحه پاسخ دهد.

وی ادامه داد: وزارت اطلاعات کلیپ پخش شده را قبول ندارد لذا این موضوع جای بحث دارد بنابراین در جلسه علنی برای مردم این موضوع شفاف خواهد شد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.