معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه تحولات زیادی در جهان امروز رخ داده و متغیرهای زیادی در حوزه‌های منطقه‌ای ایفای نقش می‌کنند، گفت: گاهی احساس می‌شود که آمریکایی‌های مدعی، در محاسبات خود از تاریخ عقب مانده‌اند و در قرون نوزده و بیست سیاحت می‌کنند.

 آمریکایی‌های مدعی، در محاسبات خود از تاریخ عقب مانده‌اند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، سردار «رسول سنایی‌راد»با بیان اینکه آمریکایی ها اطلاعاتی را که در خصوص کشورهای رقیب خود دریافت می‌کنند و آن را بر زبان می‌آورند، عمدتا از ناحیه اپوزوسیون و دشمنان آن کشورهاست، اظهار کرد: اطلاعات و توهماتی را هم که گاها آمریکایی‌ها راجع به ایران می‌گویند از ناحیه گروهک تروریستی منافقین و اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران است.

وی با اشاره به وعده انحلال دولت قانونی سوریه در سال ۲۰۱۴ توسط «جان مک‌کین» که خودش هفته گذشته مُرد، اظهار کرد: گذشت زمان نشان داد که مک‌کین بر پایه یکسری توهمات و اطلاعات غلط درباره آینده سوریه حرف زده بود.

معاون سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با بیان اینکه رژیم صهیونیستی و آل‌سعود که نسبت به حزب‌الله و دولت قانونی سوریه کینه دارند، در اشتباه محاسباتی آمریکایی‌ها نقش موثری دارند.

سردار سنایی‌راد در پایان با بیان اینکه تحولات زیادی در جهان امروز رخ داده و متغیرهای زیادی در حوزه‌های منطقه‌ای ایفای نقش می‌کنند، خاطرنشان کرد: گاهی احساس می‌شود که آمریکایی‌های مدعی، در محاسبات خود از تاریخ عقب مانده‌اند و در قرون نوزده و بیست سیاحت می‌کنند.

منبع: میزان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.