غلام‌رضا موسوی (عضو هیئت رئیسه شورای عالی تهیه کنندگان) در مورد بیستمین جشن خانه سینما گفت: تنها تفاوت این دوره از جشن با ادوار گذشته‌اش، بی‌زرق و برقی آن بود.

«انجمن» جشن خانه سینما را باشکوه‌تر می‌تواند برگزار کند

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، در بیستمین جشن خانه سینما که دو شب گذشته برگزار شده بود، غلام‌رضا موسوی (عضو هیئت رئیسه شورای عالی تهیه کنندگان) در مقایسه این دوره از جشن با ادوار گذشته به خبرگزاری تسنیم گفت: به گمان من تنها تفاوتش در این بود که به خاطر شرایط فعلی اقتصادی کشور، این دوره جشن خانه سینما بدون زرق و برق برگزار شد که البته کار بسیار خوبی هم بود.

وی افزود: ولی مراسم کاملی بود و به نظر من از تمام جشن‌های موجود بهتر است و طبق معمولِ هرساله جوایز توسط حدود 400 داور تصمیم‌گیری شدند و همچنین ارزش جوایز از آنجایی که حاصل انتخاب تعداد بالایی از داوران است، جایگاه ویژه‌ای دارد.

رئیس انجمن تهیه‌کنندگان مستقل همچنین مطرح کرد: جشن سینمای ایران سال به سال رشد کرده است ولی باید به سمتی برویم که انجمن عالی هنرها و فنون سینمایی که در حال تشکیل است، بتواند برگزاری این مراسم را به عهده بگیرد. اگر این اتفاق بیفتد شاهد رشد و شکوه بهتری در برگزاری جشن خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: تورج منصوری:خانه سینما به امور دیگر بپردازد، نه شیوه برگزاری جشن/ چرا جشن خانه سینما به انجمن عالی هنرها و فنون سینمایی سپرده شد؟

موسوی در پایان اشاره کرد: البته اگر شرایطی فراهم می‌شد که تعداد بیشتری از اعضای خانواده سینما می‌توانستند در جشن حضور داشته باشند، خیلی بهتر بود.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.