سرمربی آرژانتینی اسپرز، مسئولیت شکست در ویکریج رود را به گردن گرفته است.

پوچتینو: شکست مقابل واتفورد برای بیدار شدن مان خوب بود

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، مائوریسیو پوچتینو باور دارد که یک مدعی قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، به راحتی در مسابقه روز گذشته در ویکریج رود برنده می شد.

به گزارش ESPN، در دقیقه ۵۳ نبرد روز گذشته، عبدلایه دوکوره با یک گل به خودی، شادی را به اردوی تیم مهمان منتقل کرد ولی تروی دینی و کریگ کتکارت با گل های خود، شروع خوب واتفورد در فصل ۱۹-۲۰۱۸ را تکمیل کردند.

پس از بازی پوچتینو در نشست خبری خود اظهار داشت:

دریافت دو گل به این نحو، خیلی دردناک است. خیلی دردآور است چون نیمه اول همچون یک بازی دوستانه به نظر می رسید. خیلی ناراحت هستم، بسیار ناراحتم. اگر می خواهید مدعی باشید _و البته من اولین نفری هستم که باید مقصر شناخته شود_ درک چنین چزی بسیار دشوار است زیرا به نظرم در ۴۵ دقیقه ابتدایی، بازی را کنترل کردیم. 

او که از نحوه واکنش تیمش به پیش افتادن از حریف راضی نبود، ادامه داد: 

به گل رسیدیم اما وقتی تیمی گل می زند، به راه خودش ادامه می دهد و سپس ما تغییر رویه دادیم و به توپ های بلند رو آوردیم. دو گلی خوردیم که یک مدعی حق دریافت آن ها را ندارد. هنوز در ابتدای فصل هستیم و این نتیجه برای بیدار کردن همه و گوش به زنگ کردن آن ها خیلی خوب است چون حرف مردم درباره تصورات است نه واقعیت ها. واقعیت این است که اگر می خواهید مدعی باشید، پس باید در چنین مسابقه ای به آسانی برنده شوید زیرا همه چیز برای پیروزی ما آماده بود. این موضوع خیلی دردناک است اما غمگین نیستم. بعد از دوشنبه (بازی برابر منچستریونایتد) بیشتر غمگین بودم.

با این وجود پوچتینو سعی می کند مثبت بین باشد. 

باید احترام بیشتری به این رقابت ها بگذاریم و خیلی خیلی بهتر رقابت کنیم. باید احترام گذاشت زیرا رقابت کردن بر سر کسب پیروزی آسان نیست. لیگ برتر بسیار بسیار سخت است. بعد از بازی سوم و به خاطر این که منچستریونایتد را به آن نحو شکست دادیم، باید با هوشیاری بیشتری عمل می کردیم. به نظرم حس کردن درد پس از بازی امروز خوب است. این موضوع به ما کمک می کند تا در آینده بهتر باشیم.

پوچتینو قبل از بازی هم گفته بود که مقابل واتفورد، باید خشن و جدی بازی کرد؛ چیزی که در ویکریج رود شاهد آن نبود. 

ناراحت کننده است چون در نیمه دوم توانستیم به گل برسیم اما پس از آن باید جدی تر بازی می کردیم و روی صحنه گل واتفورد، سفت و سخت تر عمل می کردیم زیرا چنین شرایطی در نوع بازی پیش می آیند. منچسترسیتی در فصل گذشته و چلسی در فصل قبل از آن، همگی با چنین فرصت هایی رو به رو شدند اما تیمی که می خواهد قهرمان شود، باید در این صحنه ها بهتر دفاع کند. مسئله بر سر انرژی و ارتباط است. بر سر این است که قوی باشید و شخصیت و ذهنیت تان به گونه ای باشد که بگویید: «گل زدن تیم حریف غیر ممنکن است».

با توجه به حضور سون هیونگ مین در بازی های آسیایی و مصدومیت اریک لاملا، پوچتینو تنها فرناندو یورنته را به عنوان مهره ای هجومی بر روی نیمکت تیمش داشت.

این موضوع را می پذیرم چون واقعیت همین است. اما طی سه بازی گذشته که برنده شدیم، کسی در این مورد سوالی از من نکرد. ما ترکیب نیرومندی داریم و این را مقابل نیوکاسل، فولام و در اولدترافورد نشان دادیم. دلیل شکست ما در بازی امروز، بازیکنانی که بر روی نیمکت یا درون زمین حضور داشتند، نبودند. واقعیت این است که باید فرد حاضر در زمین را آنالیز کنیم. البته نفر اولی که مسئول است، خودم هستم و زمانی که تیم شکست بخورد، مقصر من هستم.

منبع: طرفداری

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.