وزیر امور خارجه گفت: تمامیت ارضی سوریه باید حفظ شود و همه گروه‌ها هم باید به عنوان یک مجموعه در سوریه روند بازسازی را شروع کنند و آوارگان به خانواده‌های خود بازگردند.

تمامیت ارضی سوریه باید حفظ شود/  همه گروه‌ها باید روند بازسازی سوریه را شروع کنند

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان که به سوریه سفر کرده، در بدو ورود خود به دمشق در جمع خبرنگاران اظهارداشت: بحث‌ پیروزی‌های مقاومت بر تلاش‌های استکبار و نیروهای افراطی برای ایجاد مشقت برای مردم سوریه و شکست حرکت‌های استکباری بحث امروز دنیا است.

وی گفت: تمامیت ارضی سوریه باید حفظ شود و همه گروه‌ها هم باید به عنوان یک مجموعه در سوریه روند بازسازی را شروع کنند و آوارگان به خانواده‌های خود بازگردند و تروریست‌های باقی مانده در مناطقی چون ادلب پاک شوند و منطقه در اختیار مردم سوریه قرار گیرد. 

وی ادامه داد: در آستانه اجلاس سران ایران، روسیه و ترکیه لازم است در این زمینه‌ها با دوستان سوری صحبت کنیم و سیاست‌های دستیابی به یک راه‌حل نهایی در سوریه از مسیر سیاسی که در آستانه مورد توجه قرار خواهیم داد را بررسی کنیم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ج ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۶/۱۳
    0 0
    چنته ظریف خالی است و الفبای دیپلماسی را هم بلد نیست . زیاد نباید به کارها و حرفهای او اعتماد کرد . دولت باید فکر یک فرد متخصص وکار بلدباشد .