میشائیل رشکه مدیر ورزشی باشگاه اشتوتگارت اعتراف کرد که این باشگاه می‌داند که بعد از فصل جاری نمی‌تواند بنجامین پاوارد ستاره‌ی فرانسوی را در اشتوتگارت نگه دارد.

رشکه: پاوارد حداکثر تا پایان فصل اشتوتگارتی است

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، پاوارد فصل گذشته در اشتوتگارت بازی‌های درخشانی انجام داد و توجه بسیاری از جمله دیدیه دشان سرمربی فرانسه را به خود جلب کرد  تا به تیم ملی فرانسه دعوت شود. پاوارد پس از آن با درخشش در جام جهانی روسیه نامش را به عنوان یکی از ستاره‌های جوان فوتبال دنیا تثبیت کرد.


بعد از جام جهانی بود که باشگاه‌های آرسنال، بایرن مونیخ، تاتنهام و چندین باشگاه دیگر خواهان جذب پاوارد شدند ولی اشتوتگارت با تلاش بسیار موفق شد او را نگه دارد. اما رشکه مدیر ورزشی اشتوتگارت می‌گوید او و باشگاه آلمانی‌اش می‌دانند که بعد از پایان فصل جاری اشتوتگارت دیگر قادر به نگه داشتن پاوارد نخواهد بود و اشتوتگارتی‌ها از الان باید با این واقعیت روبرو شوند.

رشکه در گفتگو با شبکه‌ی تلویزیونی اسکای آلمان گفت:" پاوارد فصل آینده در یکی از ۵ باشگاه برتر اروپا بازی خواهد کرد".


در قرارداد پاوارد و اشتوتگارت بندی وجود دارد که اگر باشگاهی خواهان او باشد می‌تواند تابستان آینده با پرداخت ۳۵ میلیون یورو به اشتوتگارت، پاوارد را جذب کند. در نتیجه اشتوتگارت حتی اگر بخواهد در مقابل این روند چاره‌ای جز تسلیم نخواهد داشت.

بایرن مونیخ یکی از مهمترین باشگاه‌های خواهان پاوارد به حساب می‌آید ولی تیمهایی از لیگ برتر هم به این ستاره‌ی  جوان فرانسوی علاقه‌مند هستند. چند تیم اسپانیایی و همچنین پاری سن ژرمن از دیگر باشگاه‌هایی هستند که بنجامین پاوارد را در رادار خود قرار داده‌اند. پاوارد ۲۲ساله در فصل جدید بوندس‌لیگا تا اینجا دو بازی برای اشتوتگارت انجام داده است.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.