مجموعه تلویزیونی «آرام می‌گیریم» به کارگردانی روح‌اله سهرابی از شبکه تلویزیونی آی فیلم پخش می‌شود.

«آرام می‌گیریم» روی آنتن شبکه آی فیلم می‌رود

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، سریال پنجاه قسمتی آرام می‌گیریم به کارگردانی روح اله سهرابی و تهیه‌کنندگی فرهاد گلی از تاریخ ١٤ شهریور ماه هر شب از ساعت ٢١ از شبکه آی فیلم پخش خواهدشد.

بنا بر این گزارش، این سریال اجتماعی که از جمله پربازیگرترین سریال‌های دهه نود تلویزیون شناخته می‌شود، در قالب یک قصه  خانوادگی مشکلات و مسائل مختلف فرزندان یک خانواده نسبتا سنتی و افراد وابسته به آنها را به نمایش می‌گذارد.

سریال «آرام می‌گیریم» در نظرسنجی تلویزیون در پایان سال ١٣٩٥ از بین سیزده سریال به عنوان پرمخاطب‌ترین سریال سال ایران انتخاب شد.

فیلمنامه اولیه آرام می‌گیریم توسط روح اله سهرابی و سیدمرتضی مصطفوی به نگارش درآمده و فیلمنامه نهایی به قلم فریدون فرهودی و فروغ فروهیده آماده شده است.

از جمله بازیگران این مجموعه می‌توان به ثریا قاسمی، آتیلا پسیانی، هوشنگ توکلی، لیلا اوتادی، مجید صالحی، کاظم بلوچی، نسرین مقانلو، حسن جوهرچی، کامران تفتی، آشامحرابی،  مهدی سلوکی، نگار عابدی، لعیا زنگنه، شهرزاد کمال‌زاده، نسرین نکیسا، ارسلان قاسمی، میرطاهر مظلومی، علی اوسیوند، محمد فیلی، جواد زیتونی،  مجید اکبری، محدثه قبادی، محمود مقامی، مهدی ماهانی، سعیده رودبارکی، شیما نیک‌پور، شهربانو موسوی و ... اشاره کرد.

سریال «آرام می‌گیریم» محصول شبکه دو سیماست که با توجه به لحن صریح و تند انتقادی آن پیرامون برخی مسائل روز از جمله اختلاف طبقاتی، اختلاف نسل‌ها و عدم تمکین جوانان امروزی به خانواده و از سویی نحوه برخورد نادرست خانواده با فرزند پرداخته و در خلال قصه، زیاده‌خواهی و بی‌تفاوتی به اصول زندگی را با قصه‌ای جذاب به تصویر می‌کشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.