سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچنان از اتفاق هایی که در تیم ملی افتاده ناراحت است و نسبت به دعوت نشدن بازیکنانش به تیم ملی واکنش نشان داد.

برانکو - کی‌روش و بازهم جنجال !

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، امروز با وجود هم زمانی تمرین پرسپولیس با تمرین تیم ملی خبرنگاران زیادی به تمرین پرسپولیس آمده بودند و می خواستند برانکو ایوانکویچ نسبت به دعوت نشدن بازیکنان تیمش به تیم ملی واکنش نشان بدهد. سرمربی قرمزها نیز سوالات خبرنگاران را بی پاسخ نگذاشت:

شانس پرسپولیس و الدحیل ۵۰-۵۰ است
من خیلی از نحوه بازی که انجام دادیم راضی هستم. همه تلاشمان را کردیم از پرسینگ بالا گرفته تا انسجام تیمی و میل به گلزنی که به حریف اجازه ندادیم شانس گل ایجاد کند، آن هم تیمی که دنبال قهرمانی آسیاست. واقعا بازیکنان ما بسیار زحمت کشیدند و تلاش کردند و از این بابت به آنها تبریک می گویم. البته کار خیلی خیلی سنگین خواهد بود، اگر یک ـ صفر یا صفر ـ صفر می کردیم باز هم کار سخت بود، الان هم همین طور است. اکنون شانس هر دو تیم ۵۰ ـ ۵۰ است و بازی سختی در انتظارمان است اما به بازیکنانم برای میل گلزنی، خواسته شان برای موفقیت و تلاششان اطمینان دارم.


باید برابر الدحیل عاقلانه بازی کنیم
بازی برگشت هم همین طور است و مهمتر از این در بازی برگشت خیلی عاقلانه تر و هوشمندانه بازی کنیم تا اجازه ندهیم غافلگیر شویم. ۹۰ دقیقه زیاد است و ما به هر حال گل خودمان را خواهیم زد اما باید عاقل و پر انگیزه و انرژی باشیم؛ نه اینکه بدون کنترل و بی کله خودمان را به در و دیوار بزنیم.


سرمربی تیم ملی کیست؟
در مورد صحبت آقای کی روش نظری ندارم، من همانطور که گفتم فعلا نمی دانم سرمربی ایران چه کسی است و حتی نمی دانم اردوی تیم ملی تا چه زمان ادامه دارد. هیچ کس هم از فدراسیون به ما اطلاعی نداده است و نیازی نیست که من نظری بدهم این را باید از خودشان بپرسید.
در این هنگام یکی از خبرنگاران در مورد اینکه کی روش گفت بود ایران برای او و برانکو کوچک است و یکی باید در این کشور کار کند سوال کرد که سرمربی پرسپولیس به این شکل به آن پاسخ داد: ایران از آن زمان که من سرمربی تیم ملی بودم بزرگتر شده است.


واکنش به دعوت پیامکی بازیکنان تیم ملی؟
من به بیرانوند اعتماد دارم، او می توانست الکی بگوید که من می روم اردو ولی به شمال سفر می کرد. آنطور که می دانم همه جای دنیا طبق فیفا دو هفته قبل از شروع تمرینات برای اردوی تیم ملی نامه کتبی به باشگاه ها ارسال می شود و بازیکنان تیم ملی دعوت می شوند. من خیلی ناراحتم از اینکه دو تمرین او را نداشتم و شرایط مناسبی برای تمرین وجود نداشت. البته این پیش دعوت است و چند روز مانده به اردو آن موقع نامه اصلی را ارسال می کنند همانطور که برای بشار رسن از طرف کشورش نامه به باشگاه ارسال شد و اطلاع می دهند که اردو تا چه زمانی طول می کشد. بازیکن موظف است ۲۴ ساعت بعد از اتمام اردوی ملی خودش را به باشگاه معرفی کند. اگر از یک قاره دیگر بیاید آن وقت ۴۸ ساعت وقت دارد. این قانون فیفا است.


چه کسی بازیکنان تیم ملی را دعوت کرده؟
من نمی دانم چه کسی بازیکنان تیم ملی را دعوت کرده است چون اصلا خبر ندارم و نمی توانم نظر بدهم. من وقتی با بازیکنانم هستم  خیلی خوشحالم و نمی توانم در این مورد نظر بدهم، نمی دانم بازیکنان از فدراسیون کجا دعوت شده اند. اصلا آیا بازیکنان را دعوت کرده اند یا نه؟! به نظرم اصلا منطقی نیست که با پیامک بخواهند بازیکنان را دعوت کنند.


نمی توانم در مورد محرمی نظر بدهم
نمی دانم صادق محرمی دعوت شده یا نه و اصلا نمی توانم در این خصوص نظر بدهم چون لیست تیم ملی را ندیده ام. البته شکی در این نیست که صادق محرمی بازیکن بسیار خوبی است و کیفیت خوب خودش را نشان داده است.


هر ۱۱ بازیکن پرسپولیس با لیاقت هستند
به نظرم هر ۱۱ بازیکن تیم من لیاقت حضور در تیم ملی را دارند. باز هم می گویم که من لیست تیم ملی را ندیده ام و از من درباره آن سوال نکنید چون من هیچ اطلاعی در این زمینه ندارم و نمی توانم نظر هم بدهم.


از کی روش بپرسید اختلاف بر سر چیست؟
من اختلافی با کسی ندارم و تا به حالا از من شنیده اید که درباره کسی نظر بدهم یا صحبتی داشته باشم. اگر کسی با من مشکلی دارد من اصلا از آن خبر ندارم. تا به حال شنیده اید که من از کسی بد بگویم؟ یا آنکه بخواهم نظری روی لیست بازیکنان بدهم؟ طبیعی است که همه بازیکنان بزرگترین آرزویشان این است که در تیم ملی بازی کنند و این مساله عادی است. دائما از من درباره کی روش و اختلافم با او سوال می پرسید ولی این را باید از ایشان سوال کنید، واقعا آقای کی روش در ایران چه سمت و پستی دارند که این همه از من درباره اش سوال می کنید؟ شما بروید از او بپرسید نه از من که اختلاف بر سر چیست؟ اینکه من بازیکنانم را با پیامک برای بازی نساجی دعوت خواهم کرد یا نه این بستگی به سبک کاری من دارد،  هر مربی به سبک خودش کار می کند و من روش خاص خودم را دارم.

شریفی قرضی به سپیدرود می‌رود

وی در خصوص انتقال مهدی شریفی به سپیدرود گفت: ما قرار است این بازیکن را به صورت قرضی به سپیدرود بدهیم.

از مسئولان نساجی تشکر می‌کنم

بازی ما و نساجی به خاطر اینکه در لیگ قهرمانان به میدان می‌رویم و یک روز هم مسابقه ما به خاطر تاسوعا عقب افتاده، بنابراین سازمان لیگ هم بازی ما را یک روز زودتر برگزار می‌کند.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.