کنفرانس و نمایشگاه بین المللی مخابرات با نام «ترکمن تل-۲۰۱۸» در ترکمنستان با حضور شرکت های معتبر دنیا در «عشق آباد» برگزار می شود.

«عشق آباد» میزبان کنفرانس بین المللی «ترکمن تل-۲۰۱۸»

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، کنفرانس و نمایشگاه بین المللی مخابرات با نام «ترکمن تل-۲۰۱۸» در ترکمنستان با حضور شرکت های معتبر دنیا در تاریخ ۱۱ تا ۱۲ اکتبر در «عشق‌آباد» برگزار می شود.

بر اساس این گزارش، در این نمایشگاه و کنفرانس متخصصان این رشته از سراسر دنیا دعوت شده اند.

در این نمایشگاه آخرین تولیدات صنعت مخابرات، ارتباطات، صدا و سیما، سامانه‌های ماهواره‌ای و نیز جدیدترین دستاوردها در زمینه فناوری اطلاعات و ارتباطات در معرض دید علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

در این حاشیه این نمایشگاه همچنین همایش بین المللی درباره سیستم‌های مخابراتی، تلفن همراه، فناوری سخت افزارهای رایانه‌ای، بانک اطلاعات و نحوه بکارگیری تجهیزات و فناوری ارتباطات در صنعت پزشکی، ارتباطات و تجهیزات رادیویی برگزار خواهد شد.

در همایش مذکور مقامات و کارشناسان مربوطه دولت ترکمنستان و نمایندگان شرکت‌های خارجی در محل سالن کنفرانس نمایشگاه «عشق‌آباد» موضوعات تخصصی را مورد بحث و بررسی قرار خواهند داد.

طبق برنامه مقاله‌های تخصصی از سوی شرکت‌های خارجی شرکت‌ کننده در نمایشگاه بین‌المللی فناوری مخابرات و ارتباطات در زمینه‌های سیستم‌های ماهواره‌ای، مخابرات و ارتباطات در این همایش ارائه و ارائه می‌شود.

ترکمنستان در نظر دارد صنایع اطلاعات و ارتباطات خود از جمله سیستم اینترنت، تلفن، تلفن همراه و پست را توسعه دهد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.