تولیت آستان قدس رضوی گفت: از مسئولان نظام می‌خواهیم تمام تلاش خود را به‌کار ببندند و در مقابل خواسته‌های ناحق دشمن که درصدد فشار به مردم است، ایستادگی کنند.

بیانات رهبری، مطالبه خبرگان است/ دغدغه‌های مردم موضوع این اجلاس بود

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عضو مجلس خبرگان رهبری  در حاشیه روز دوم برگزاری اجلاسیه مجلس خبرگان، گفت: موضوع جلسه خبرگان در این اجلاس دغدغه‌های مردم بود، خبرگان در بلاد ملجأ و پناه مردم هستند.

حجت الاسلام رئیسی افزود: مردم در مشکلات خود به ما مراجعه می‌کنند، امروز مشکل فقر، بیکاری، دغدغه‌های مردم و مسئله فساد محور جلسات خبرگان بود، همچنین از رؤسای سه قوه دعوت شد که به این مسائل بپردازند.

وی با بیان اینکه نطق‌های قبل از دستور مربوط به این مسائل بود گفت: بیانیه پایانی خبرگان که به‌شکل قطع‌نامه صادر شده، مربوط به مسائل اقتصادی و معیشتی است.

تولیت آستان قدس رضوی(ع) با اشاره به اینکه رهبر معظم انقلاب مطالبی در جلسات دولت و دیگر قوا مطرح کردند، تصریح کرد: بیانات رهبری، مطالبه خبرگان است، که مسئولان در رابطه با این مطالبات چه اقدامی کردند.

رئیسی خاطرنشان کرد: علاوه بر اینکه گزارشاتی در جلسه از ناحیه رؤسای دو قوه مطرح شد، پرسش‌هایی هم از دولت صورت گرفت، در بیانیه پایانی آنچه بر لِسان خبرگان و رؤسای دو قوه بود، به سمع و نظر مردم خواهد رسید.

وی با ابراز اینکه محور بیانیه خبرگان مطالبات رهبری از دولت است، گفت: مسئله رفع مشکلات اقتصادی مردم، مدیریت نقدینگی، قاچاق کالا به‌عنوان یکی از مشکلات جدی در کشور، مبارزه جدی با فساد اقتصادی در هر رده‌ای و مبارزه با قصورها و تقصیرها را می‌توان از محورهای این بیانیه دانست.

تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: یک سوزن‌بانی که برای تغییر ریل، سوزن را تغییر می‌دهد، اگر به‌خوبی نبیند و به‌موقع کارش را درست انجام ندهد، مشکلاتی ایجاد می‌کند، ما این مشکلات را دیدیم و امروز شاهد آن هستیم.

رئیسی ادامه داد: امروز از تمام مدیران و مسئولان نظام می‌خواهیم نه‌تنها از قصورها بلکه از تقصیرها هم نگذرند، زیرا برخی از قصورها صدمات و پیامدهای بسیار جبران‌ناپذیری برای کشور دارد.

وی گفت: بیانیه خبرگان در رابطه با مسائل روز کشور یعنی اقتصاد و معیشت مردم است، خبرگان در این بیانیه خواستار این شدند که دولت، مجلس و دستگاه قضا و همه نهادها تلاش کنند که در مقابل خواسته‌های ناحق دشمن که  درصدد فشار به مردم است، ایستاده و با تدبیر صحیح مشکلات کاهش پیدا کند و زندگی مردم رونق بهتری پیدا کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.