جشنواره رسانه و خزر با موضوعاتی چون دریای خزر و مسایل مرتبط با آن مانند محیط زیست، گردشگری، مردم شناسی و معرفی ظرفیت‌های توسعه ای حاشیه دریای خزر برگزار می‌شود.

جشنواره رسانه و خزر اردیبهشت سال 98 برگزار می‌شود

به گزارش فرهنگی قدس آنلاین، حمید ضیایی‌پرور مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه‌ها با اعلام این خبر گفت: به دنبال سفر اخیر معاون امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به چالوس و شرکت در جلسه مشترک خانه‌های مطبوعات استان‌های گلستان، مازندران و گیلان و اعلام تشکیل اتحادیه رسانه‌های خزر در این نشست، مقرر شد جشنواره رسانه و خزر با موضوعاتی چون دریای خزر و مسایل مرتبط با آن مانند محیط زیست، گردشگری، مردم شناسی و معرفی ظرفیت‌های توسعه‌ای حاشیه دریای خزر برگزار شود.

ضیایی‌پرور افزود: همه رسانه‌های کشور اعم از مطبوعات، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های خبری و سایر رسانه‌ها می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند؛ دبیرخانه علمی این جشنواره در دفتر  مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها و دبیرخانه اجرایی آن در یکی از استان‌های شمالی کشور راه‌اندازی می‌شود.

مدیر کل دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها با بیان اینکه فراخوان این جشنواره به زودی منتشر می‌شود خاطرنشان کرد: داوری این جشنواره بر عهده استادان برجسته ارتباطات کشور خواهد بود. همچنین کلیه فرآیندهای ثبت نام و شرکت در این جشنواره از طریق سامانه متمرکز جشنواره‌های رسانه‌های کشور به آدرس http://pressfestival.ir انجام می‌شود.

برگزیدگان این جشنواره، به جشنواره بین المللی خزر در آستراخان روسیه معرفی می‌شوند.

جشنواره رسانه‌های حوزه دریای خزر  4 دوره در شهر ساحلی خزر آستراخان روسیه دایر شده است و قرار است پنجمین دوره آن نیز اواخر شهریور 97 در این شهر برگزار شود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.