عضوکمیسیون صنایع ومعادن مجلس گفت: از سازمان بازرسی کل کشور درخواست داریم که به موضوع ثبت نام اینترنتی پیش فروش خودرو شرکت سایپا ورود پیدا کند.

 سازمان بازرسی کل کشور به پیش فروش خودرو شرکت سایپا ورود پیدا کند

حمید گرمابی، عضوکمیسیون صنایع ومعادن مجلس به خبرنگار قدس آنلاین گفت:: از طرفی شرکت سایپا اذعان دارد که در صورت نیاز و درخواست مردم و مسئولان حاضر است لیست افرادی که از ساعت ۱۰ روز چهارشنبه اقدام به  ثبت نام در سایت و خرید پیش فروش خودرو کرده اند را اعلام نماید.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی  تصریح کرد: نوسانات بازار باعث شده است تا تقاضای مردم به سمت خرید خودرو افزایش پیدا کند و خودرو را به عنوان یک کالای سرمایه ای مد نظر قرار دهند درمقابل شرکت های خودرو سازی نیز به دلیل تحریم ها در برخی قطعات با کسری مواجه شده اند.

نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس  اظهار داشت: استیضاح وزیر صنعت و معدن که با محور گرانی خودرو  مطرح شده بود همچنان در کمیسیون صنایع و معادن ادامه خواهد داشت وپس از تعطیلات تقدیم هیئت رئیسه مجلس خواهد شد.

 گفتنی است علی رغم اطلاع رسانی شرکت سایپا مبنی بر آغاز فرآیند پیش فروش خودرو از ساعت ۱۰روز چهارشنبه، اما مردم اذعان دارند که حتی با باسرعت ترین اینترنت ها هم نتوانسته اند وارد سایت این شرکت شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.