مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: روند اشتغال پایدار روستایی در خراسان رضوی تسهیل می‌شود.

روند اشتغال پایدار روستایی در خراسان رضوی تسهیل می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، شکوه میرشاهی اظهار داشت: خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات توسعه اشتغال پایدار روستایی رتبه اول کشور را دارا است.

مدیرکل دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استانداری خراسان رضوی گفت: براساس آخرین اطلاعات ثبت شده در سامانه مربوطه تا ۱۲ شهریورماه، این استان توانسته دو هزار و ۱۷۸ طرح با رقم بیش از ۱۶۲ میلیارد تومان تسهیلات مصوب و قرارداد مربوطه منعقد کند. این تعداد طرح برای حدود ۴ هزار و ۶۰۰ نفر فرصت شغلی ایجاد کرده است.

میرشاهی بیان کرد: در راستای نظارت بر روند پرداخت این تسهیلات با تشکیل هسته‌های نظارتی در تمامی شهرستان‌ها از طریق بازدیدهای میدانی، تماس تلفنی با متقاضیان و اخذ گزارش از دستگاه‌ها، روند پرداخت تسهیلات و هزینه‌کرد آن باید به دقت رصد شود.

وی گفت: در راستای رفع موانع و مشکلات موجود در مسیر پرداخت نیز دفتر جذب و حمایت از سرمایه‌گذاری استان از ابتدای شروع طرح نسبت به شناسایی این موانع اقدام کرده و تاکنون برخی از این موانع و مشکلات در سطح استان رفع شده و مکاتباتی نیز با مراجع کشوری برای رفع این مشکلات صورت گرفته است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.