حجت‌الاسلام و المسلمین هاشم‌زاده هریسی گفت: ما در جایگاه روحانیت، وظیفه داریم به امور زندگی مردم رسیدگی کنیم و مشکلات مردم را فریاد بکشیم.

عضو مجلس خبرگان: ورود خبرگان به مشکلات اقتصادی ضروری بود

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین ، حجت‌الاسلام و المسلمین هاشم هاشم زاده هریسی عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به موضوع اجلاسیه پنجم خبرگان رهبری که بررسی میزان تحقق مطالبات رهبر انقلاب در بهبود اوضاع اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم بود، گفت: مسائل و مشکلات اقتصادی مهمترین دغدغه امروز کشور است و می‌طلبد که همه مردم به ویژه روحانیت  به منظور  حل این مشکلات دست به کار شوند.

وی افزود: مشکلات اقتصادی امروز کشور مسائل ساده‌ای نیستند و همه دستگاه‌ها باید به آن به شکل فوق وظایف نگاه کنند. نمی‌توان گفت که حل معضلات اقتصادی تنها  وظیفه فلان دستگاه است.

آیت‌الله هاشم زاده با بیان اینکه اعضای مجلس خبرگان با توجه به جایگاه حقوقی وظیفه رسیدگی به دغدغه مردم را دارند، اظهار داشت: ما در جایگاه روحانیت نیز وظیفه داریم که به امور زندگی مردم رسیدگی کنیم و مشکلات مردم را فریاد بکشیم. خبرگان موظف است که مطالبات رهبری را پیگیری کند بنابراین ورود آنها به مشکلات اقتصادی امروز کشور امری ضروری است.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان با بیان اینکه نمایندگان مجلس خبرگان در سخنان پیش از دستور این اجلاسیه  از سر دلسوزی مشکلات کشور را بیان کردند، خاطرنشان کرد: مهمترین اقدامی که در این زمان به آن نیاز داریم ریشه‌یابی مشکلات اقتصادی است و اگر ریشه‌یابی مشکلات انجام نشود و به‌جای علت‌ها به معلول‌ها توجه کنیم، نابسامانی‌های موجود در کشور حل و فصل  نخواهد شد.

منبع: تسنیم 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.