اقتصاددان اصلاح‌طلب گفت: معمولاً دولت ها در دور دوم به دنده خلاص می‌زنند اما دنده خلاص این دولت خیلی غیرعادی تر از دولت های قبلی است.

دولت روحانی به طور غیر عادی به «دنده خلاص» زده است

به گزارش گروه سیاسی قدس آنلاین ، فرشاد مؤمنی، اقتصاددان اصلاح‌طلب، صبح امروز(پنجشنبه ۱۵ شهریور) در هفدهمین کنگره حزب مردم‌سالاری با بیان اینکه دولت روحانی به طور خیلی غیر عادی به دنده خلاص زده است، اظهارداشت: نمی‌دانیم چه اراده‌ای در کار است که هم در دولت و هم در مجلس اصرار بر حل و فصل جزیره‌ای امور دارند.

مؤمنی تأکید کرد: من به آقای رییس جمهور گفتم شما اول باید از این توهم خارج شوید که برنامه دارید. این چه چیزی است که دولت و مجلس با هم پختند و اسمش را گذاشتند برنامه. این بی کیفیت ترین برنامه ای است که در تاریخ برنامه ایران تدوین شده است.

این اقتصاددان اصلاح طلب با تأکید بر اینکه به زودی دومین نامه اقتصاددانان کشور هم منتشر می‌شود، گفت: متأسفیم که نامه های مشفقانه و مبتنی بر دلسوزی اقنصاددانان کام آنهایی که از مناسبات رانتی سود می‌برند را تلخ کرده و حالا می‌خواهند با ما برخورد سیاست‌زدگی کنند.

وی ادامه داد: دیروز از یک دستگاه مرتبط با حکومت با من تماس گرفته و گفتند که در این نشست هایی که به صورت جزیره‌ای با موضوع اقتصادی برگزار می‌شود شرکت نکنید. من پاسخ دادم که ما بر طبق منطق‌هایی تصمیم گرفته بودیم شرکت نکنیم اما منطق شما چیست که آنها گفتند: این چیزی که الان با شما بحث می‌کنند هم به عنوان نظر نهایی دولت به مجلس بردند و هم به رسانه ها دادند و می‌خواهند از آبروی شما هم خرج کنند.

مؤمنی با بیان اینکه تأسف برانگیز است که ما مجانی کل ذخیره دانایی خود را تقدیم می‌کنیم اما اینگونه برخورد می‌شود، تصریح کرد: در دولت چه دست های در کار است که می‌خواهد در خصوص نامه اقتصاددان‌ها هم رییس جمهور با ما رو در رو نشود البته اگر بشود هم در عمل تفاوتی ندارد؛ صد رحمت به احمدی نژاد.

وی افزود: معمولاً دولت ها در دور دوم به دنده خلاص می‌زنند اما دنده خلاص این دولت خیلی غیرعادی تر از دولت های قبلی است اما نه در این ابعاد.

منبع: فارس 

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.